金帛霜淇淋專賣店 

用餐日期:2017/12/17

完成屯區藝文中心同大坑情人橋嘅行程後 (參考鏈接:http://bit.ly/2m4lmxZ), 已經差不多6點鐘。

本來我地都想試圖企圖慳慳地坐公車,但情人橋呢邊好高尚住宅feel,公車站挺遠,連的士都係金睛火眼先截到。

金帛霜淇淋專賣店一直喺口袋名單,大家都知,我對便便形雪糕特別有好感,加上佢地經常推出新口味,或者限定款式,好吸引的

kinbo-icecream-01.JPG

kinbo-icecream-02.JPG

kinbo-icecream-03.JPG

雪糕店位於北區,事實上都鄰近一中商圈,行十分鐘左右都去到,幾方便。店內位置闊落,有幾個內用座位,室外都有兩張枱仔,以木色為主,走日系風格。

kinbo-icecream-04.JPG

kinbo-icecream-05.JPG

餐牌供應霜淇淋,當日有兩款口味,分別係烏龍鮮奶、草莓,有基本款同升級款,即係多啲配料,定價NT80-130;仲有鯛魚燒、泡芙,價錢唔貴。

kinbo-icecream-06.JPG

草莓DO DO NT130

既然係草莓季,一定要試試草莓霜淇淋,成杯輕鬆食,底層係草莓雪糕,中間有可可脆片、奶酪,然後加有切片嘅新鮮草莓,最後一層便便雪糕,層次豐富

霜淇淋質地冇雪糕咁滑,類似天仁嗰種沙沙地,唔算溶得好快。莓味清新,不甜不膩,奶酪味唔係好重,脆片香脆唔硬

草莓食落酸酸甜甜,面頭嗰粒心型朱古力就弱啲,較黏牙。但雪糕控都好滿足,本來想離開前再黎,都冇時間了。

kinbo-icecream-07.JPG

茶の盛宴 NT130

用杯裝嘅烏龍鮮奶霜淇淋 面頭有茶凍、珍珠同一件伯爵乳酪蛋糕。霜淇淋質地同草莓味一樣 都唔會好滑身, 呢款可能加左鮮奶關係 ,溶得比草莓味快少少。 

烏龍茶味香濃 同一時間令我諗起天仁嘅鐵觀音雪糕,有 過之而無不及,加左鮮奶 茶香而清新。

 伯爵乳酪蛋糕雪得幾凍 ,冰感有點重, 帶淡淡伯爵茶味 ,又有乳酪酸酸地嘅感覺 ,有趣

幾粒茶凍彈牙,有茶香 。珍珠份量不少, 細細粒, 尚算煙韌。整體而言 我地都好鐘意呢間霜淇淋專門店。

kinbo-icecream-08.JPG

而且喺台灣很容易就感受到人嘅熱情、熱心,同店員傾起佢地剛巧黎過香港旅遊, 短短十幾分鐘,氣氛歡愉。

呢個時間難截的士,佢地提出可以幫我地用電話程式叫車, 令我地印象深刻

kinbo-icecream-09.JPG


金帛霜淇淋專賣店

地址:北區三民路三段201巷14號

營業時間:12:30 PM - 9:00 PM

Instargram :kinbo_icecream 金帛霜淇淋

粉專:https://www.facebook.com/jinbo888/


檢視較大的地圖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 

 

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2017年聖誕前來一個「台灣遊」,輕輕去玩7日6夜,頭4日留喺第一次去嘅台中,之後就番台北。

班機:國泰

機場兌換率:3.68(17/12,收NT30收續費)

電話卡:大哥大,7日4G數據任用+NT150通話費 - 收費:NT500(不限流量)

26001289_10155778092255734_1657094256852032828_n.jpg

交通:台北機場台中:客運 - 收費:NT280/位 - 時間:2小時30分鐘 (高鐵:NT700/位;1小時)

26001117_10155778092355734_4381477376389954335_n.jpg


其實第一次去台中,大部分遊人照理應該去清境、日月潭等景點吧,不過我地冇,幾日都係以食為主,日日食食食

我地兩個都好喜歡台中,實在太多美食了,價廉物美,而且遊客沒有台北多,有機會希望再黎,到時會去一去熱門嘅旅遊點。

IMG_3206.JPG

因為第一日有兩個「點」想要去,到酒店check in完都已經下午3點幾,於是我地喺酒店樓下嘅便利店,買左兩個冬甩就出發。

IMG_3218.JPG

有唔少人鐘意呢間啲冬甩,可能香港買唔到,而且價錢平,款式又多,我地喺便利店買,當然唔會係新鮮架喇,揀左兩個聖誕版

IMG_3219.JPG

耶誕草莓波提 NT40/個

耶誕檸檬波提 NT40/個

波提一個粉紅、一個黃色, 面灑左彩針,賣相幾靚嘅。我唔係特別鐘意食波提嘅人,所以覺得一般般。草莓味比較自然,檸檬味就假假地。

波提口感實啲,都會有點乾,純粹平平地要黎頂頂肚

IMG_3223.JPG

IMG_3224.JPG

IMG_3225.JPG

交通:台中交通冇台北咁方便 公車站多,時間較長,趕時間係不能坐的。好多時問酒店職員,佢地第一句多數建議坐的士,所以我地第一日都坐左幾次

到第二日及期後,適應左公車路線,預早出門,加上公車首十公里免費的,其實好抵搭坐個幾鐘都係廿幾蚊台幣,哈哈。

第一日淨係去左以下呢兩個地方,如果唔鐘意拍照可能會覺得無聊,但我地影得幾開心架。


屯區藝文中心【傘亮花博 - 展覽已完結】

估唔到實物係咁簡單嘅背景,都可以變成打卡位,牆上放左不同顏色嘅雨傘,都幾好影,輕鬆過左一小時。

IMG_3228.JPG

IMG_3229.JPG

IMG_3233.JPG

當日係呢個主題最後一日,聽講而家已經拆掉,好可惜啊,因為此展覽簡單得黎,都吸引左唔少人過黎呢

IMG_3239.JPG

IMG_3241.JPG

IMG_3267.JPG

IMG_3268.JPG

IMG_3271.JPG

IMG_3272.JPG

IMG_3282.JPG

地址:台中市太平區大興路201號 ‬

我地前往嘅交通(參考):台中公園往屯區藝文中心 的士NT230

 「傘亮花博、閃耀臺中」裝置藝術展:「台中市屯區藝文中心」  https://www.facebook.com/ttdac

 展示時間:10/15 - 12/17 09:00~17:30(週一休館)


檢視較大的地圖


大坑情人橋

由藝文中心大約步行20分鐘到情人橋,有唔少人專程過黎影相,我地去到已經接近黃昏時間,粉紅色橋已經著左燈,hen可以啊,影相會幾靚的(雖然只係一條橋)

IMG_3343.JPG

IMG_3342.JPG

 

IMG_3344.JPG

IMG_3336.JPG

地址:台中市北區祥順東路一段與景賢路交叉路口 ‬

我地離開嘅交通(參考):情人橋往北區 的士NT210


檢視較大的地圖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook:http://http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()