啡寮 Valor Cheung Chau

用餐日期:2017/11/22

距離上一次黎長洲已經係兩年前,記憶猶新,又熱又多人,一班人本來興致勃勃,最後熱到又黐退熱貼(嗚)。

近期留意到長洲都多左好多食店,存下幾間,心思思想去。早個零星期又涼涼地,啱哂我呢啲躁底人士,梳乎~

因為怕週末人多,專登揀左個平日,一行四人去走走

IMG_2182.JPG

本來以為平日嘅長洲冇乜人,諗多左但一定好過假期黎。雖然有唔少食店都冇開門(哭),包括左【長洲冰室】,想試個冰啊,可惜。

當日天氣超好,藍天白雲,又有涼風,久唔久吹到我中分。由於早餐食過裕興,我地喺附近行左陣黎左呢間咖啡店歇歇。

IMG_2187.JPG

IMG_2183.JPG

IMG_2184.JPG

IMG_2188.JPG

IMG_2210.JPG

啡寮主打冰滴咖啡,由門面、裝潢、出品都好唔長洲,佈置幾花心思,牆身、木箱、咕𠱸等都印上logo。店內有少量梳化位置,配合簡約嘅色調,滿足打卡人士需要。

餐牌供應冰滴、手沖咖啡、朱古力、茶等,定價$32-52,比較吸睛一定係,椰皇冰滴咖啡。

IMG_2185.JPG

IMG_2189.JPG

IMG_2194.JPG

IMG_2205.JPG

海鹽朱古力 $42

朱古力點左熱嘅,本來想要焦糖嗰款,但當日未有焦糖。呢杯海鹽朱古力味道都唔錯啊,朱古力味香濃,拉花好靚,冇乜氣泡,而且一路飲都係完整。

奶泡帶少少海鹽鹹味,兩者配合得很好,令朱古力味更加香甜,適合呢個天氣飲

IMG_2199.JPG

伯爵茶 $32

熱底人士係唔會為左拉花放棄凍飲的,哈,另一杯我揀左伯爵茶。杯子比較細瘦,最欣賞係佢地用環保飲管。

(雖然自己都唔係好慣,因為我係咬飲筒嘅人) 不過見人地願意多做一步,都好值得支持

伯爵茶夠哂凍,冇添加多餘野,就係一杯好濃好濃嘅伯爵,茶厚滑。英式茶有別於一般日式或者台式茶,有茶種嘅甘澀,未必個個喜歡。  

IMG_2202.JPG

長洲冰滴咖啡 $35

冰滴一般價錢都唔平,而且供應量有限。朋友點嘅呢杯有明顯嘅漸層,可以見到咖啡嘅濃度。

價錢唔貴,入到黎長洲都可以一試。

IMG_2190.JPG

餐牌:

IMG_6514.JPG

IMG_6515.JPG

IMG_6516.JPG

IMG_6517.JPG

IMG_6518.JPG


啡寮 

地址:長洲新興街4號地下


檢視較大的地圖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog:http://http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

I Love You dessert bar

用餐日期:2017/11/25

食甜品 以前多數淨係會點心太軟,梳乎厘眼尾都唔望下,自從出現一樣叫梳化厘班戟嘅野,我有少少著迷感

熱潮唔知幾時會消退,但至少而家好多甜品店,即使唔係專門做梳乎厘,都一樣有供應。

白布街嘅班戟店,喺新開嘅時候食過一次,賣$28份,排哂長龍,當時食過,覺得以價錢黎計 算中規中矩,唯獨口感像風一般,唔係我鐘意嘅類型

銅鑼灣分店其實都開左 一段時間,礙於唔太鐘意食風,一直未訪。由於我冇再去過旺角店,所以唔清楚兩邊供應嘅款式有否唔同。

但選址銅鑼灣,設堂食,定價比旺角只有企街食高一半,分店位置唔多,冇乜特別嘅裝潢,相對用個紙兜企街食,我寧願俾多一半,用玻璃碟鐵叉 ,加有個位坐,所以並唔覺得特別貴

IMG_7020.JPG

餐牌供應10款梳乎厘班戟,底蘊都係嗰件戟,在於味道、配料不同;另有拿破崙班戟,目測係疊起左嘅班戟,甜品定價$42-59。

設最低消費每人$35,唔食班戟,點杯熱飲就到數。

IMG_7021 (1).JPG

IMG_7022.jpg

日本紫薯梳乎厘班戟 配甜薯、豆腐雪糕 $59

我諗呢份梳乎厘並非即製,因為前後十鐘就上枱,加上只係好微溫。班戟依然係原味,只係面頭灑上少量紫薯粉,所以並唔會有好重紫薯味。

IMG_2435.JPG

班戟明顯同旺角店食嘅不同,因為嗰個一陣風嘅感覺太強烈,記憶猶新。 呢份空氣感唔會太重,帶點實在感,但又唔會似食紙杯蛋糕。

 

IMG_2433.JPG

IMG_7026.JPG

唔知係咪並非即製,蛋香稍弱, 但伴著帶甜嘅滑忌廉食,頗有驚喜

伴碟嘅紫薯蓉質地比較粗糙,入口香而不甜,甜薯片脆口。豆腐雪糕旁灑有木糠,豆腐味濃郁,唔會好快溶,不錯食。

IMG_2432.JPG


為滿足最低消費,我地食到咁上下,就多點一份班戟,第二份冇失望呢

揀左自覺較特別嘅流心奶皇嗰款,店員話需時等候,大概係因為要營造流心效果,而冇法一早整定。那麼更好,因為我時間多的是,唔怕等。 

事實證明我食兩左份,即時做嗰份係好食得多 (等左30分鐘有多)。


流心奶皇梳乎厘班戟 配豆腐雪糕、蓮蓉馬卡龍 $56

梳乎厘上枱時脹卜卜,厚身飽滿,而到食完一刻都未有下塌同漏氣。用力擠壓下,見到梳乎厘嘅輕盈鬆軟,蛋味香,比第一份出色

空氣感唔會太重,有點實在,但又唔會似食紙杯蛋糕。 

IMG_2439.JPG

IMG_2438.JPG

IMG_2440.JPG

第一件班戟並冇流心,有啲似奶皇包餡,食到中間會有小小蛋黃;第二件切開依然冇流心,但有少少蛋黃汁咇出黎,鹹香同班戟幾夾,口感會較濕潤

馬卡龍脆身,但個人口味覺得蓮蓉呢件事太中式,唔多夾而且有點甜

由於我對件戟本身幾滿意,就唔苛刻流唔流心呢一點喇

IMG_2443.JPG


唔知係咪冇抱期望入黎,又覺得幾好味喎!今次第一次黎銅鑼灣店,未知水準能否喺我下次再訪時保持


I Love You Dessert Bar

銅鑼灣希雲街28號希雲大廈地下30號舖


檢視較大的地圖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog:http://http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()