【吃貨除左要食,可能應該都要學下點煮?】

早前收到 learningbros 嘅邀請,參加左佢地嘅煮食班。決定參加之前都有瀏覽過佢地嘅website,發覺佢地嘅平台都幾特別,類似我平時同朋友玩嘅包堂興趣班,係私人教學形式上堂。

除左學煮食,亦都有語言、攝影、音樂等等,程度由初級至高級,視乎能力。

每個項目嘅價錢都清楚列明,視乎學乜。由預約到同導師溝通聯絡到收費都喺網站完成,操作都簡單。

未命名

雖然男朋友本身都識煮食,但係就比較少去做甜品,至於我平時都係學下蛋糕呀、心太軟呢d common野,所以我地係法式甜品BB班。

今次就係法藉老師指導去整法式甜品,我覺得都係個好特別、難忘嘅體驗。Ms. Lola佢都預先準備在左食譜,學嘅係法式蘋果撻朱古力ganache

食譜網上面有好多就唔特別貼出黎喇,當日都影到少少相片,都輕輕分享一下。


法式蘋果撻

IMG_5948.JPG

IMG_5949.JPG

IMG_5950.JPG

IMG_5952.JPG

粗重功夫當然係由男朋友做,哈哈!首先切好蘋果,最後係用左3個。

IMG_5955.JPG

IMG_5954.JPG

加入少少果醬,導師都有邊講解番我地可以用唔同嘅材料去互換嘅,例如有d人會鐘意加埋啤梨,或者even用香蕉都會好好食。

IMG_5956.JPG

IMG_5957.JPG

加入黃糖同牛油,已經完成大半。

IMG_5959.JPG

IMG_5962.JPG

蘋果放下面,黃糖mix就放面頭,放入焗爐,完成!真係估唔到原來係咁簡單!

IMG_5964.JPG

IMG_5977.JPG

完成品!我地拎到番屋企,就跟左 Lola嘅提議,加左球雲呢拿雪糕,真係幾好食喎!

IMG_6031.JPG


朱古力ganache

呢個都係超簡單,用左忌廉混入黑朱古力,座熱煮溶,加左少許嘅橙皮,就完成左。

我地都係用左黎配雪糕,正。

IMG_5967.JPG

IMG_5968.JPG

IMG_5973.JPG

IMG_6028.JPG


整體黎講,我都覺得係個好好嘅體驗。

不過都有d需要繼續改善嘅地方,如果話比較起我以往參加嘅 cooking class,整嘅都係甜品,亦都係包堂嘅形式,我地平時就大概6-7人包一堂,過程大概1.5hrs,收費係around $480-$500

如果以差唔多嘅價錢黎講,授課嘅形式,今次俾我感覺係較為「家庭式」,比較輕鬆,比較冇咁chur。但同一時間就會感覺冇咁tight,可能會有人覺得變相冇咁抵喇,用具呀、材料呢d亦都比較難做到話一人一set 咁嘅感覺。

learningbros嘅好處係課程嘅深淺基本上可以由learners去同導師去決定嘅,菜式內容就冇一般咁死板,比較有彈性,如果想要難度高d,可以同導師去溝通;或者好似我地咁,係料理BB班,都可以要求簡單嘅教學。而且由報名到俾錢都係經網站去預約並完成,都方便,時間都已經直接喺網站顯示。

多得今次嘅經驗,同男朋友就多一個回憶,話哂係佢首次同我一齊學野呢!

咁特別嘅平台真係需要多f嘅留意,如果你地有野想學,或者even你地有野想教人同人分享,不妨去佢地嘅網站睇下。日後如果能夠有apps就更方便喔!

網站: https://www.learningbros.com/

Facebook: https://www.facebook.com/learningbros/

Instagram: https://www.instagram.com/learningbros/



What a Foodie needs besides to eat, maybe  it is to cook.

Last week we have attended the cooking course from learningbros.

This is quite a special platform for both teachers and learners. Apart from cooking class, there are other subjects like language, music or some sports, level from beginner to master. Price range is clearly listed. It is one step to make booking, to pay and to contact the teachers, thru the website, which we think is convenient. Be reminded to ask for the address before lessons, as the lessons are held in private or semi-private.

We are green on French desserts so we started from something basics. We look forward to it very much since this is our first time to learn cooking from French. Ms. Lola had prepared the recipe on autumn crumble and chocolate ganache. They are so easy to make, surprisingly! And tasted very good with vanilla ice cream! I think I can do it quite well in the future! Thanks. It is so funny and interesting to have a lesson. Cool experience.

Thanks learningbros!

Anyone who are interested in learning something, go to their website and take a look!


Follow us:
 

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

最近很是沉迷的韓劇是《步步驚心:麗》!

Image result for 步步驚心麗

本來是完全不打算追看,主要有幾個原因:

  • 沒有看過原版大陸拍的步步驚心,不了解內容的吸引力
  • 一向對古裝劇興趣不大,最近看的印象已經是《擁抱太陽的月亮》(別笑)

但,不追不追,還是追了!感謝朋友的推薦,不然真的錯過一部好劇。現在已經是11集,用了兩天看了兩遍,而且還把周邊的什麼花絮、剪輯的都看完!

比較可惜是,好像在韓國那邊收視率不太好,聽說是喜歡《雲畫的月光》。但沒關係,口味不同吧,在香港口啤還不錯。


看頭3集的時候,確實是覺得節奏有點慢,但後來也明白,就是想要把人物性格都表現出來吧,畢竟單單是王子都有一堆,搞不好會打亂,所以用了一些篇幅去表達各人的關係。

我本身就不是那麼的顏值派、外貌協會,但是演員們確實是養眼,比起大陸的版本就是更對我口味。

有些觀眾就是八樹派嘛,可我一開始就是四樹派!所以那個海外版剪接!真的是莫名奇妙,把四樹很重要的戲分都剪的七零八落!害我還得花時間找那些剪了的!

還好,到11集終於是開始四樹的線了,畢竟剩幾集就結局,不能再拖。

八王子的優柔表露無遺,到頭來還真是個假暖男呢,有人說他負擔很大,到重要關頭要保住家庭、保住母親,所以只好放棄女主角。這不就是他並沒有自己想像中愛她。所以這一集看的很爽,就是吳尚宮跟八王子那段,就是說到要害了!


我喜歡導演編劇這種自然的發展,沒有讓人覺得女主角十分多情,到處留情(雖然很多王子都被電到),就是慢慢的跟四樹發展感情線,沒有說突然就愛上他了。

Image result

如果要說演技,李準基oppa簡直就是完會不容懷疑!幾乎是把所有人都吃下去了。從一開始因為臉上有疤,武裝自己,還有那種在兄弟面前的自卑感;到後來因為女主角的幫助下,遮蓋了疤痕,那種眼神,角色的心理變化都演得出來。我真的是被他吸引住了!所以很期待往後的發展,就他為了女主角不顧一切,然後可能為了王位爭奪的改變。

八王子姜河那確實也是蠻有實力的演員,把那種無奈其實也表現得很好,當然在四王子旁邊還是有比下去的。

還多人說收視不好是女主角IU戲不好,這點的話我有點不同意,因為看過她以前的劇都會覺得她其實也有進步了,而且她跟原版不同是,回到高麗是小女孩,小不點似的。其實她也做得不錯,哭戲也有感動到我。看到有些網友說她「碌眼」,確實有點睜大眼睛在演的感覺,不過可能是導演用近鏡太多,經常是大頭,所以有這種感覺吧。要數同期比較讓我失望的,一定是《W》的韓孝珠!

其他幾位顏值高的王子當中,我留意的當然是洪宗玄和南柱赫,洪之前拍《我們結婚了》是已經蠻喜歡他,在這部劇就是扮演一個徹頭徹尾的奸王子嘛,無論是對兄弟對自己的父親都是狠。畫了一條黑眼線,就是加強了這樣的感覺,不過最看不順眼就是那隻大到無輪的耳環!南柱赫主要就是之前的《學校2015》和最近的《一日三餐》,就是個可愛的小弟弟的感覺,還有進步的空間。


好了,說到這,有興趣的就看看這部吧!

還有,補充一下,喜歡韓劇還有個理由!就是他們的OST,每次都讓人很期待!

這部的OST都很好聽,特別是剛剛11集的那首,很有畫面!

EXO CHEN/伯賢/XIUMIN - 為了你http://bit.ly/2gAt6aY

Davichi - 忘記你這件事:http://bit.ly/2gAt8zC

太妍 - All With You:http://bit.ly/2eW1VWL

Sun Hae Im-一定要回來http://bit.ly/2fJD0ol


ok現在是10月5號,昨天跟前天已經播出了12跟13集,我只能說,是真的有點失望了!

30集的劇剪成20集,剪到這個樣子,真的是浪費了演員浪費了劇本。可能是韓國收視率不好吧…但好歹剪接也可以跟劇情需要剪啊……幹嗎老是剪掉女主角跟四王子那麼重要的內心戲,觀眾等他們在一起都已經等累了,還有幾個禮拜就完,女主角還沒有跟四王子一起的話是要怎樣……拜託,我on檔追劇已經好辛苦,等你一個禮拜卻給我這樣的…難怪收視不好。要不給觀眾一個30集的沒有剪輯版吧……


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()