新店都集中左喺2樓,所以呢度成日都車水馬龍,週末黎嘅話會逼到爆,平日會好少少。


🔸1830s Marcaron

Cookie Monster Macaron $38

28701765300_e310cdf374_o.jpg

少女心就梗係想試下美少女戰士嗰款呃下like,可惜冇哂。

揀左個macaron款式+1款雪糕+2款toppings
一心可能預左得個樣要黎吸睛,哈但又比想像中好喎。荔枝味雪糕唔錯似gelato,不過餅底唔係太甜嗰種,但係比較硬身似食餅乾,同埋$38是有點點貴喇。

29673671861_1df9ab9d07_o.jpg


🔸避暑山莊 

 

七彩沙冰 $25

買macaron之前當然見到隔離鋪排到爆哂啦,原來就係呢個沙冰避暑山莊,雖然人龍就好長但都係等左10分鐘,反正等緊macaron。
呢個沙冰貴就唔係話好貴,影相就幾靚嘅。味道又唔係話好特別,唔難飲嘅!但係飲落都唔係話好分到係乜味。

28955252766_813e66c99a_o.jpg


🔸撈撈雞  $40

A 雞翼3枚+配菜3份
B 雞胸+配菜3份
C 雞脾+配菜3份
配菜選擇都幾funny:蘋果、哈蜜瓜、蕃茄、芋絲、青瓜、魚蛋等等

(額外每份要$5)
製作需時,我都專登叫左個C先至去買其他野食。配菜我揀左好安全嘅菜同
木耳。因為一定係夾佢嗰隻辣。雖然四十蚊樣野喺葵廣算幾高消費,但其實幾好食似d前菜開胃。男朋友最愛!

雞脾肉比較少,可能叫雞胸會好d?配菜都屬平野,話哂高消費,希望雞同配料可以多d。
大大話話食過4、5次,基本上揀邊款配菜都冇死,不過有時會撈得鹹左d。

28701762970_7d05ab72ef_o.jpg

29363499235_a1043d073d_o.jpg


🔸告白果屋 $28 - $48

食完撈撈雞就殺埋入告白果屋,賣點係冇溝野嘅果汁。小店裝修得幾有心機,實在係為一班相機食先之友設。乾花、木製品、玻璃樽、蠟燭等等 點影都靚!
Smoothies 28-48蚊(果昔名都幾搞笑)
鮮果牛奶 18蚊
慢磨鮮榨果汁 18-30蚊

28882617502_1f965b73d2_o.jpg

29720082816_8ecf6d40c9_o.jpg

或者正正係佢地標榜無添加,味道就冇平時飲嘅奶昔咁濃糖味 ,青青地嘅蜜瓜、淡淡嘅香蕉味,飲完係完全唔口渴。食完d鹹呀、辣呀濃味野解解渴
原價要$42係貴左少少。所以buy1get1點都要飲啦!


🔸Yummy Yummy $20

一食就知難怪冇乜人排隊,新鮮出爐點都係熱辣辣就唔會話難食嘅。雞蛋仔都算脆口,朱古力味欠奉唔係好濃,星星都係gimmick野,冇乜實際加強味道,亦都唔脆。

29329838916_b7d0b30942_o.jpg


🔸摩芽雞蛋仔 $40

等候時間係大概15分鐘左右,不過的確係店員慢手慢腳咁,所以嗰次星期日黎居然話要等45分鐘係crazy!

香芋星星雞蛋仔+雪糕2枚 $40
上面喺yummyyummy 嗰邊食左朱古力味,呢度嘅香芋味又係紫色咁吸睛,於是自己攞黎衰の揀左香芋味,可惜味道並唔濃空有顏色。
唔係好知自己食緊乜味嘅野,只係甜甜地,但係呢邊嘅雞蛋仔係脆好多,粒粒都好完整,仲有d星星起碼仲食到係脆。都係勝過嗰邊嘅原因。或者我下次試下聞說比較濃嘅朱古力味!

至於有一點係覺得自己7左,因為本來呢底雞蛋仔係25蚊,佢買任何一款雞蛋仔加雪糕係40蚊,咁我咪用左15蚊買左兩球雪糕?
雖然唔係話細球,但唔值!我地揀左士多啤梨味同豆腐味,前者係食唔到有味 後者好d 都有豆腐味。但撈埋d雞蛋仔食完全唔知乜事,而且放左喺個杯度 ,表面上係可以一啖雪糕一啖雞蛋仔,實際卻食得非常呢hea,天一半地一半。

整體黎講,比yummy yummy好食,下次再食嘅話,食番朱古力味,唔會再加雪糕,或者去其他分店唔洗等咁耐!

29165095131_8f9c32258f_o.jpg


🔸Waffle Corner  

士多啤梨窩夫+雪糕$27

 

29363484655_cd9d741897_o (1).jpg


店家都好細心提醒我,係會幾甜嘅,即叫即造 所以都等左約10分鐘
其實個樣係整到同圖片一樣,睇落仲好似幾好食,但係雪糕…確係有少少O咀…(冇較顏色)嗰球雪糕睇落點解咁假,個樣同味道都幾人造。
個waffle冇乜大問題,係硬身嗰種我冇抗拒,士多啤梨同藍莓都係ok,醬有點多。

 

整體黎講係1個字:甜甜甜
當然呢set野喺甜品店已經可能賣你四五十蚊…所以希望可以解決下舊雪糕同甜度問題。


🔸大滿足  $30

朋友點嘅手卷。

我自己冇乜興趣,因為有時覺得d料喺哂上面,食到下面即係全部係白飯……

朋友話海膽唔臭,但係冇乜特別。佢話整體種講冇乜特別,唔會再食。

29673677071_981ffbfef9_o.jpg


🔸乳酪分享杯   :菠蘿 X  藍桔味 $30  

其實概念幾有趣,買一杯飲品可以試到兩種味道。 乳酪有幾款味道可以選,可能我選的味道不太對(?)
菠蘿味很甜好很甜 糖水味就是這種。
藍色的說是藍桔,桔味欠奉,但起碼不像菠蘿味般過甜。而且這個藍桔不知怎的,怎樣也啜不出來,或許是沙冰太實,用力啜不行,換一條飲管又不行。
整體係難飲。

14925741_545278905664335_4269691495244403614_n.jpg


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

【葵涌廣場】葵涌廣場3樓

近來開左好多新店,所以決定整合一下資料。先講3樓食店,下篇會再細數2樓新店。


🔸Joe's 魚糕 $12

我覺得係中左伏嘅,可能我地兩個都唔太鐘意韓食,所以覺得個魚糕串麻麻地。

好似一pat烚過龍嘅魚蛋,好在落左d辣醬先不至於話嘥左。

28701779120_2430eb9264_o.jpg

28955257586_b40e294b38_o.jpg


🔸和味田 台灣腸$8/條

其實唔係太分到蒜味同辣味有乜分別,因為冇乜味,好掛住台灣嘅腸呀!

28701780910_03c890ac4a_o.jpg

和味田隔兩檔嘅魚蛋檔,魚蛋係鬆,醬料係一般。

28701777340_d3003a634b_o.jpg


🔸百味食品  冷麵$12/8包

有幾間冷麵個人冇特別喜好,見百味食店人龍比較長就排左呢度,哈哈!可能我冇叫多蒜,冇乜味嘅。

28882616272_20397b1ed1_o.jpg


🔸繼光香香雞  中$38

食過旺角分店,覺得呢開味道都差唔多,但唔知點解呢間係完會唔剪,大舊到咁其實點啫。

其實都食過佢地嘅炸菇,幾好食!

29363494325_b0e185139f_o.jpg


🔸冰冰果汁  西瓜汁$5/杯

29363488855_51f27800cd_o.jpg

由細飲到大,有好多人話,咁嘅價錢,唔驚呀。我唔驚呀,我最欣賞係,糖水就係糖水嘅價錢。

你以為出面鋪頭d飲品唔係糖水?最驚係佢明明係糖水收我3、40蚊杯囉。


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

文章標籤

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()