上個禮拜中秋節有幾日假期,同幾個朋友一早決定租個渡假屋玩下,過過節。雖然成班已經唔是年青人,但就想搞下老鬼camping囉。

其實網上而家都算有好多渡假屋嘅選擇,大部分都有齊照片同價錢。原本就想搵南丫島嘅屋,不過發現南丫島比較少一整幢嘅渡假屋(?)

我地決定好地點:大嶼山、梅窩、塘福等等呢類

因為係中秋翌日,都預左會比較貴少少,作為參考,假日大部分嘅屋都貴出兩倍有多。

我地總數有7人,起碼都要求要有3房。另外想要有燒烤爐同簡單設備,中秋嘛當然是BBQ!

搵嘅過程發現,有9成以上嘅網站都係吹大左,有d你睇相已經好明顯見到冇可能容納咁多人嘅。

當然事情就總會拖下拖下,選擇就有唔少,但揀下又愈小、揀下又少間。

到我地狠下心嘅時候,比較好、比較企理嘅屋都冇了。

最終喺呢個網站預約左一個三房一廳嘅單位。

Holimood 網站該房資料:http://bit.ly/MY10A

因為相片跟網站展示大概有9成吻合,傢具嘅位置大致上相同,但我必須說,照片睇起上黎,的確係單位裝修完成初期嘅樣子,你如果正在考慮,我會話,實際係比較冇相片咁乾淨、光猛。

29128450474_53b6c8e57c_o.jpg

29130577693_9914d9541e_o.jpg

29673688361_e323404faa_o.jpg

睇番網站關於呢個渡假屋嘅簡介:

------1.基本資料/ 特色------
此三房一廳單位2016年新裝修, 設有八人床具。單位設備齊全,有4台空調。此房間鄰近銀鑛灣沙灘及公共泳池,附近亦有餐館食肆。而位置亦十分便利,步行至碼頭或巴士站也只是5分鐘距離。

------2. 預訂前注意事項------
房間按金:HK $ 200
入住時間:下午3時(最遲晚上7:00前辦理入住手續,如需七時後入住,請事先通知安排)
退房時間:中午12時
登記時至少2人同時前往。
請攜帶您的身份證辦理入住手續。

------3. 額外收費項目------
免費天台燒烤爐
麻將租用費:$ 100/晚
*不設加床

*MY10A / MY10B 為上下層單位, 2間一起租共可住16人, 此兩單位共用私家天台及2個免費燒烤爐

我有以下幾點根講:

1 裝修:呢間屋或許曾經新裝修過,不過如果打理不善,實際唔可以作為一個賣點。

2 人數:渡假屋表示可容納客人係10個,設8人床具,事實上係包括兩間雙人床房,同埋一間廚房改建成嘅單人床房。再加上廳嘅兩張梳化,勉強都只係訓到我地7個人。

3 有4台空調:咁又啱喎,冇寫明係4台work嘅空調,因為有一間房嘅冷氣係勁嘈+會噴灰出黎。另外一間房嘅冷氣睇得出比較新淨,但唔明點解完會搵唔到remote,長期17度。

4 床:其中一間雙人床張床真係正到無輪,訓落去同直接訓上彈簧係冇分別。plus,廳嘅其中一張梳化係4尺半嘅,希望你同行都好似我地咁有個細粒d嘅朋友訓到。

5 天台燒烤爐:設有2個,簡直係crazy,只有一個係正常嘅燒烤爐,另一個係fix左係天台中心。既然要同2樓共用天台,係有冇可能喺咁細嘅地方,容納到所謂16個人!?

6 位置:我簡單講,都算便利,但絕對不是步行至碼頭只是5分鐘距離!我估如果跑步嘅話,你有機會5分鐘到嘅!行嘅話起碼10分鐘。

 

29128453224_d601e59026_o.jpg

29463822480_5cf2ed9c56_o.jpg

呢個係世紀級好笑!

因為都有擔心過天氣問題,事前我地問過兩個問題:第一天台有冇帳篷,第二提供嘅電熱鍋work唔work。

網站回覆天台係冇帳篷,電熱鍋係work的。

於是乎我地都方心d,因為怕落雨燒烤有難度,都可以轉plan B打邊爐。

屋裡面的確有一個圖中咁嘅樣嘅電熱鍋。但係!我地真係屌左出聲。

因電爐過熱會自動斷電

請停用10分鐘後再開啓使用

乜Q野?!咁樣嘅野夠膽死擺出黎俾人用?

我地試圖想溿煲野食,佢果然係會自動斷電,一個水都煲唔熱嘅電熱鍋點解會係work?

如果有d人一心入黎打邊爐,買哂野食咁樣,咁我想問下可以點煮到野呢?每10分鐘斷電一次再等15分鐘先開得番?


好老實講,租得呢d渡假屋,都唔會有咩期望,我地都好清楚,絕對唔會以為自己住緊酒店。

講左咁耐,我必須講番,我地房費係$2300。呢3房1廳平日預約係$980。

我地事後俾左以上意見呢個網站,屋主居然打電話俾我朋友,問下可否修改下d評語。

?!

咩呀?真係聞所未聞。

屋主話,佢仲有兩張床不過係收埋左,所以佢間屋係訓到10個人的。

我就當你有多兩張床,問題係你間屋放唔到多兩張床呢屌,仲撐飯蓋。佢話我地預約只係表示7人入住,所以佢就收埋左兩張床。

你寫到明住到10個人,我想問下如果真係final出席有10人,咁點呢?訓天台?

點解人有人寫d真實意見出黎,屋主唔檢討下,仲想點點反駁呢?

我想問下你駁得幾多點?佢話番我地轉頭,覺得我地有問題應該打左俾佢問左先。大佬我咪要打俾你幾廿次?我打俾你係咪會有個新嘅電熱鍋?會有張好d嘅床褥?

仲話叫我地改評語,下次入住有8折。

都未訓醒,仲有下次入住?

大佬2千3呀,唔係2百3。


以上係評論緊間渡假屋。

唔同意呢d係基本要求嘅請close window。

之後會分享番我地兩日一夜嘅少少照片,同埋第二日我地去大澳食左d乜,點樣過左個假期。


Follow us:
 

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()