拉麵天王

用餐日期:2016/12/25

男朋友有條拉麵癮,聖誕正日午餐我地都去左食拉麵

喺網上見到呢間拉麵評價唔錯,價錢唔貴,即管試下。假日接近3點去到,由於店面唔大,類似日式拉麵檔嘅裝潢,清一式「自閉位」,可以見到師傅煮麵。

所以座位唔多,不過幸運地坐上最後兩個位,如果要等位的話,我會覺得非常不值。

IMG_0968.JPG

拉麵有4款:白、赤、黑、限定天王  ,我地一如以往都係選擇白、赤。

拉麵製作時間有點長,居然等左32分鐘先有麵食~

白天王 $69 (豬骨湯)

睇番菜單,湯底以豬骨新鮮淆製十幾個鐘,不過湯頭並唔濃 豬骨味淡,但同時又覺得鹹…

椰菜、木耳,有人會覺得加分;個人認為剛剛相反,令到碗麵感覺更廉價,好似3餸飯附送嘅凍椰菜…只係想令人覺得大件夾抵食嘅虛象…

IMG_0974.JPG

赤天王 $79

我依然係揀辛辣味,睇色水以為好辣,不過蒜味太重,稍為蓋過辣味,主要係用辣椒油去營造出黎嘅辣。湯底偏油,唔多想飲落肚,而且過鹹,係灌水之選…

唯一感激店家提供冰水,旁邊嘅客人都狂飲水~

IMG_0971.JPG

麵質軟硬揀中等,不過都係有啲淋、唔爽口。

IMG_0977.JPG

叉燒比較薄身,而且有啲韌…

IMG_0976.JPG

溏心蛋亦冇流心效果,男朋友唔太滿意。

IMG_0972.JPG

豚角煮 $25

反而豚角煮幾出色!肥瘦佔半,帶微微焦香! 但旁邊有一堆粒狀豚肉,冇乜特別~雖然不錯食,但廿五蚊黎講…太貴!


芽菜 (免費)

成餐晏最滿意係店家嘅免費芽菜!類似韓式涼菜…唔係太辣,幾醒胃。

IMG_0969.JPG

整體而言,拉麵天王價位中挺,並實際反映質素,但唔啱我地口味,邊食邊嘆應該食番焰拉麵~

仲有,我地認為好重要嘅一點,呢度嘅拉麵湯底唔夠熱…等你煮左半粒鐘,但個麵唔熱,失望…


拉麵天王

地址:元朗西菁街20號益輝大廈12號地舖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog:http://http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()