愛麗絲的秘密花園

用餐日期:2017/01/10

位於旺角高氏大樓嘅愛麗絲的秘密花園已經完成裝修,現正試業中。

一出電梯口,已經見到愛麗絲故事嘅場景!

單單一條走廊足見店家嘅心思,以主題餐廳而言,製作相當認真,有部分擺設更加係人手製造、加工。

IMG_2054.JPG

由於餐廳剛開業冇耐,所以人流唔多,店員暫時都能夠充當導賞嘅角色,為每位客人介紹佢地嘅佈置,如何配合主題、食物,加上店員都好熟悉愛麗絲呢部作品,令客人都份外投入。

IMG_2051.JPG

雖然餐廳位置有限,但裡面嘅裝潢亦都冇令人失望,連唔係愛麗絲粉絲嘅我都少女心發作,不停影相。相信如果係忠實fans,見到咁立體嘅場景相信都會好興奮。

IMG_2043.JPG

IMG_2049.JPG

店主喺裝潢上確係花左唔少心機,唔同嘅位置都有特別嘅設計,務求令每個角落嘅客人都影到靚相!

IMG_2061.JPG

連個陀錶我都影左好耐…

IMG_2063.JPG

IMG_2033.JPG

IMG_2034.JPG

IMG_2056.JPG

IMG_2069.JPG

由於餐廳仍在試業中,菜式尚未落實,以下幾款可以作為參考,不過完整餐單可能要再向店家查詢。

暫時食物餐牌:

IMG_2026.JPG

暫時飲品餐牌:

IMG_2027.JPG

喺"Drink Me"嘅menu中,有咖啡、茶、奶類、梳打飲品,全部以《愛麗絲夢遊仙境》人物名命,例如以下嘅漸層飲品係「白皇后」。(店主話訂左更配合主題嘅杯未到貨,好期待呢!)

白皇后 $48

其實係凍水蜜桃乳酸梳打,漸層顏色好靚,水蜜桃味重,不過呢杯稍甜。

IMG_2046.JPG

咧嘴貓 $48

紫色呢杯係凍原個青檸藍梳打,呢杯相對冇咁甜,顏色一樣夢幻。

IMG_2042.JPG

當然亦都有"Eat Me"餐單,暫時見到選擇都唔少,例如沙律、意粉、小食、甜品。不過由於都係試業形式,所以有部分菜式暫時未有供應,以下幾款可以參考 ~

餐湯一啲都唔馬虎,店主話都係即點即做,味道相當唔錯,蔬菜味濃郁。

IMG_2076.JPG

煙三文魚沙律,份量一般,不過沙律菜非常新鮮。未知店家日後落實餐牌會唔會保留呢款沙律。

IMG_2071.JPG

連餐具都好靚,一定滿足到相機食先嘅朋友 ~

IMG_2075.JPG

鮮蝦配鮮製菠菜忌廉意粉

一上枱嘅時候,都有個疑問,鮮蝦呢?…原來「寶物尋歸底」,蝦嘅份量都唔少,不過通通埋喺意粉下呢!

有客人認為意粉比較腍身,我個人覺得還好。菠菜意粉比較乾身,喜歡醬多嘅朋友可能要點卡邦尼。

—般我都唔太期待主題餐廳嘅食物,不過呢碟意粉味道尚算不俗,單點嘅話,我見價錢大約七、八十蚊,視乎款式。

IMG_2077.JPG

由於漢堡係即製,需時等候,我就襯空檔時間四圍影相。

IMG_2083.JPG

仲有故事書,左邊本書係立體架,超靚。

IMG_2067.JPG

特偉兄弟雙胞胎 

如圖中所見,「特偉兄弟雙胞胎」其實係迷你芝士漢堡,首先見到實物,份量都唔算迷你,以呢個價錢,再配合食落嘅質素,漢堡相對意粉實在更值得一試,相當出色。

兩件雖然外表唔同,但都係芝士漢堡,餡料用嘅係手打牛肉。漢堡包由於烘過,非常脆口,而且帶麥味,感覺冇咁油膩。

牛肉餡都幾大塊,配合洋蔥、芝士,味道唔錯。店主仲話日後有機會加入雞肉,客人可以有更多選擇。

IMG_2081.JPG

整體而言,餐廳佈置裝潢認真,唔會求其擺兩張凳、加幾個公仔就話係主題餐廳,呢個位都加唔少分;食物方面由於餐單未完善,所以選擇唔多,不過慶幸味道都可以接受,而價錢亦都比一般主

題餐廳親民;加上店員都睇得出係喜歡愛麗絲嘅人,盡可能都想將餐廳每個角落特色介紹俾客人,實在難得。

暫時仍然係試業階段,建議預約呢!

IMG_2085.JPG


愛麗絲的秘密花園

地址:油麻地彌敦道577號高氏大樓6樓B號舖

查詢電話: 6595 1177 (電話預約)

Facebook:http://bit.ly/wondergardencafe     (預約發訊息也可)


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook:http://http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

.

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()