FADO 花道葡萄牙餐廳

用餐日期:2017/02/18

花道(FADO) 位於比較早期嘅五星級酒店 - 皇都酒店M樓,曾經獲取唔少國際獎項,由知名大廚主理,大部分食材由葡國進口,客人可以一嚐正宗葡菜。

每次去澳門都會有意慾想安排食一餐葡菜,有名嘅試過,小店亦都試過,但過往經驗都唔太好,一係就餐廳食物質素一般,一係就價錢太貴。

而且葡菜好多時份量不少,假如人少,心思思想點多幾款菜,卻又食唔哂,好浪費。要數當中比較滿意嘅都係去年食嘅婆仔屋。

估唔到今次去嘅呢間花道葡葡牙餐廳都好有水準,特別咁貼地嘅價錢可以享受到美食、優質服務,值得一去!

花道(FADO) 仲供應午市餐單,兩道菜色每位$128,三道菜色每位$158,好似我地人少少又想淺嚐葡菜可以選擇午市。而且套餐不時轉換,每次去都有新鮮感啊!

我地今次就左花道(FADO)  嘅三道菜午餐

餐廳裝潢簡約,空間感足。

我地被安排坐窗邊位置,自然光喺窗外透入,環境非常舒適。

IMG_4285.JPG

人多嘅話仲可以預訂房間,私隱度高。

IMG_4372.JPG

入座不久,客人都陸續開始多,所以即使係午市,都建議預約。

菜單定時轉換,可以自行參考官網,睇睇啱唔啱胃口。

IMG_4341.JPG

餐單:(定時轉換,以官網顯示為準:https://www.hotelroyal.com.mo/tc/dining/fado )

我地選擇三道菜,收費為$158,包括餐茶。頭盤、主菜五選一,甜品則四選一。

IMG_4286.JPG

點菜後,店員會送上餐前小吃,主要係自家製麵包。

手工麵包盤

以二人而言,份量相當豐富,印象中有四款,餐包微溫,配上牛油,差唔多係我獨力食哂。

不過見網上照片,應該之前係配上橄欖油,可惜今次我未能試到。

IMG_4338.JPG

頭盤方面,共有五款,有沙律、菠菜湯、磨菇批等。

〔頭盤〕烤雞肉凱撒沙律

沙律份量比想像中多,烤雞肉都俾得大方,而且非常新鮮,如果沙律醬再多啲更好。

男朋友對沙律要求幾高,但都大讚好食!

IMG_4351.JPG

IMG_4352.JPG

〔頭盤〕磨菇菜心脆批

我點嘅頭盤係磨菇批,唔好睇少呢個批,我都以為小小一件,估唔到幾飽肚。

批中有大量磨菇,菇汁全被鎖住;批皮焗至脆身,牛油味香;菜心只選嫩葉部分,焗過後仍然嫩到我差啲以為食緊菠菜,推薦呢個!

IMG_4348.JPG

IMG_4349.JPG

主菜方面有較飽肚嘅意粉、飯、鱸魚,亦有輕食例如燒雞、烤豬頸肉。

〔主菜〕八爪魚飯

葡菜經常以八爪魚作為食材,但八爪魚飯我只係第一次食。

八爪魚飯雖然醬汁頗多,但食落唔會好滯,唯獨有少許偏鹹。份量適中,男士都剛好夠飽。

八爪魚份量不少,腍身得黎仍保留嚼勁,鮮味突出。

IMG_4363.JPG

IMG_4362.JPG

〔主菜〕脆嫩燒雞配薯片 

我點嘅燒雞份量明顯輕少,但由於頭盤豐富,感覺都係足夠;但建議男士可揀飯或意粉。

燒雞整體不過不失,肉質嫩,但唔夠滑,而且女仔食起上黎,唔係太方便。

旁邊嘅薯片,炸得好脆口,但唔會好油膩。

IMG_4356.JPG

IMG_4360.JPG

是日甜品款式比較普通,分別有朱古力蛋糕、芭菲、雪糕、水果,見曾經有人試過南瓜蛋糕,幾吸引,可惜碰唔上。

所以眼見當日都唔係好多客人點三道菜式,而選擇頭盤、主菜就算。

咁我地都一場黎到,即管試埋。

〔甜品〕雪梨雪糕

大概都冇人會諗到,雪梨雪糕係呈莓紅色。

個人認為比起稱為雪糕,呢兩球比較似係雪芭口感,賣相係好吸引,但味道不俗,小清新,配合少量榖物,增添口感。

IMG_4375.JPG

〔甜品〕焦糖香草芭菲

香草味唔濃,面頭嘅焦糖有點不足,布丁軟熟,甜度適中。

IMG_4373.JPG

IMG_4371.JPG

飲品方面選擇較少,都係咖啡、茶,而且只供應熱飲。

〔飲品〕熱咖啡

好好飲講唔上,正常水準,但呢套杯碟令我欣賞左好一會,非常迷你,好可愛。

IMG_4378.JPG

IMG_4377.JPG

飲品〕熱檸茶

IMG_4374.JPG

最後我見酒店餅房嘅葡式曲奇特價,仲買左幾盒番香港。

IMG_4298.JPG

IMG_4303.JPG

括而言,花道(FADO)  嘅午市套餐確係非常抵食!

特別一提,部分菜式會由廚師親自喺客人面前主理,喜歡欣賞大廚烹調過程嘅,可以點相關菜式。

除左對食物有要求,用餐體驗都係重要一環,花道(FADO) 喺服務方面都有一定水平。

黎到澳門,想試正宗葡菜不妨考慮呢間喺皇都酒店內嘅花道葡萄牙餐廳。

餐廳網站:https://www.hotelroyal.com.mo/tc/dining/fado   裡面有詳細菜單及午市餐單


花道葡萄牙餐廳
地址:東望洋得勝馬路2-4號皇都酒店M樓

Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()