Perfect Match Cafe

用餐日期:2017/10/05, 10/07

喺小店食到有水準嘅蛋糕、甜品,有種難以形容嘅滿足感,一來定價相宜,二來經常去連鎖店都悶,灣仔呢間「完美咖啡室」正好,既係小店經營,亦有一定質素,令人忍唔住一訪再訪

perfectmatchcafe_02.JPG

小店真係好小,門面簡單,只係貼上幾款甜品照片,隔住玻璃見到凍櫃,陳列不同款式嘅蛋糕,款款吸引,賣相精緻。

店內只有不到十個位置,如果有心黎食不妨預留位置,甚至乎預留想食嘅蛋糕,夠誠意了吧。

perfectmatchcafe_01.JPG

餐牌供應多款蛋糕、甜品,幾款熟食好似意粉、沙律、全日早餐等,仲有咖啡、花草茶。件裝蛋糕定價$35-38;甜品例如蘋果金寶、心太軟等 $40-50 加配飲品只需$15-25,定價相宜。

當日亦見到不少客人同店主有講有笑,相信好多已經成為熟客,聽得出經常捧場。我食過之後亦覺得性價比高,令我短時間內回訪,甚至想一直再訪

perfectmatchcafe_18.JPG

perfectmatchcafe_04.JPG

焦糖布丁 $40

焦糖布丁加左糖絲裝飾,令人眼前一亮,上枱都不禁我輕嘆:好靚喎。價錢唔貴,但製作不馬虎。

面頭嘅焦糖薄薄一層,固之然係脆,甜度適中。布丁蛋香濃郁,仲見到有雲呢拿籽,獨食一個冇難度,兩人分享直頭唔夠喉

perfectmatchcafe_05.JPG

perfectmatchcafe_06.JPG

焦糖脆脆 $35

焦糖脆脆份量大方,喺小小蛋糕襯托下顯得特別澎湃,既香脆,又唔會太甜太硬。

外層忌廉輕盈柔滑,薄薄一層,不甜不膩。海綿蛋糕濕潤軟熟,裡面都加左焦糖脆脆 ,一路食已經諗緊幾時有機會訂個大版,6吋都係$260,訂得過

perfectmatchcafe_07.JPG

perfectmatchcafe_08.JPG

perfectmatchcafe_09.JPG

冧酒提子芝士餅 $38

配合海洋造型,面頭仲有一粒白朱古力製成嘅珍珠貝殼,造型真係好精緻,對得住呢個價錢有餘。

裡面係芝士蛋糕,輕盈濕潤,芝味唔濃,質地有多少似慕絲,食第一口冧酒味唔強,反而覺得稍甜

但切開1/3會見到中心放左提子乾,同會有冧酒流出,就會食到冧酒嘅味道,容易入口,但冧酒迷可能會覺得唔夠。

perfectmatchcafe_10.JPG

perfectmatchcafe_11.JPG

perfectmatchcafe_12.JPG

檸檬蛋白撻 $36

忌廉唧到好靚,用白朱朱古力做左個半圓點綴。檸檬剛入口會比較酸,味道清新唔假,忌廉軟滑。

撻底可能因為做起一段時間,就唔算太香脆,而且比較薄身。

perfectmatchcafe_13.JPG

perfectmatchcafe_14.JPG

Green tea Latte +$18/凍

點甜品加配飲品都係十幾蚊,抹茶味都幾濃,甜度低,雖然稱唔上可口,但價錢唔貴冇投訴。 

perfectmatchcafe_16.JPG

Flat White +$20/熱

飲落順滑,味道中規中矩,題外話,我好鐘意佢地個杯。  

perfectmatchcafe_15.JPG

Chocolate Milk +$18/凍

perfectmatchcafe_17.JPG


Perfect Match Cafe

地址: 灣仔灣仔道181號長春大廈B舖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()