鮨豊

用餐日期:2017/11/10

潮流與即興,連帶近年飲食文化都興起Omakase,意思是廚師發辦,最適合有選擇困難症的朋友。

據說Omakase也是日本料理的最高境界,食客食的是掌廚的經驗及對食物配搭的品味與要求。雖然不問菜單,不問做法,但隨時能食出驚喜。
今晚來到這間天后隱蔽小店,據介紹餐廳老闆自營日本海產分銷生意,餐廳食材近乎每日由日本築地空運來港,故此食材能保證高質新鮮。

IMG_1435.JPG

小店面積唔大, 全店二十多個位置,裝潢富日本風格,以木枱為主。 既有幾個吧枱,亦有卡座,如果想直接同師傅有交流,當然係選擇坐吧枱

卡座之間用竹簾隔開,枱與枱間空間感足,唔會話你眼望我眼。

IMG_1419.JPG

IMG_1420.JPG

IMG_1434.JPG

IMG_1421.JPG

 

餐牌供應一款套餐,包括前菜、壽司、小食、海鮮丼、湯、甜品,定價$800/位;另外當然可以選擇廚師發板,定價$880/位,包括冷砵、前菜、壽司10件、手卷、湯及甜品

星期五晚上黎到,吧枱位置已經全被預約,對於位置我地要求不大,坐卡位亦都冇問題。如果鐘意坐吧枱,睇住師傅製作過程,或者喜歡同師傅交流下嘅客人,建議盡早預約位置。

當晚應該係幾個熟客,似乎都經常光顧,同師傅傾得不亦樂乎。睇過餐牌後,決定同男朋友點兩份「廚師發板」就好了,不傷腦筋之餘,又充滿期待感。

IMG_1372.JPG

IMG_1390.JPG

前菜

松葉蟹起肉,份量不少,入口啖啖蟹鮮;鮟鱇魚肝口感有少少似鵝肝,味道香濃,加醋調味唔會好膩

IMG_1374.JPG

IMG_1375.JPG

IMG_1377.JPG

壽司10貫

IMG_1381.JPG

IMG_1379.JPG

白松露車海老

造型好有霸氣,車海老食落爽口,有少少白松露喺面頭,配搭新鮮

秋刀魚

本來都擔心秋刀魚會有腥味,點知味道濃郁冇腥,搭配少量薑蓉,肉質富彈性,魚肉鮮嫩

IMG_1402.JPG

鯛魚

肉質薄身較黏,魚肉透明,味道清雅,魚味唔會太濃。

IMG_1393.JPG

赤貝

新鮮大塊,外面爽脆,貝肉軟腍,一般日本料理要食到呢種刺身,價錢都唔平

IMG_1403.JPG

鰤魚

第一次食呢種魚,帶微紅斑紋,口感柔軟,油脂豐富。

IMG_1392.JPG

拖羅

我地第一件食呢件,極具驚喜,油脂豐富,咬落口兩邊油脂溢出,入口即溶,令我地好回味

IMG_1389.JPG

吞拿魚蓉手卷

卷成長形,吞拿魚蓉突出,同飯量平衡,包到最尾,唔係白飯手卷,面頭加有少量芝麻。

吞拿魚蓉軟綿而滑,芝麻好香,為魚蓉提鮮,一路食一路有魚蓉喺手卷尾部爆出,可見份量大方。

為免紫菜變腍,上枱就盡快食,非常滿足,食完一件好想再食第二件。

IMG_1406.JPG

IMG_1408.JPG

喜知次

生長於深海,產量唔多,屬頂級魚獲,任何做法都好食。肉質軟綿細嫩,魚味濃郁,果然係魚王

IMG_1413.JPG

入口爽脆鮮甜,不過係眾多壽司之中難免顯得冇咁亮眼。

IMG_1416.JPG

金目鯛

屬於矜貴魚種,新鮮肥美,魚味愈嚼愈突出。

IMG_1417.JPG

以蛋漿、魚肉、蝦肉焗製而成,驟眼睇落好似蛋糕,兩邊金黃色,口感綿密,而且味道鮮甜,非常美味

IMG_1418.JPG

立魚湯

魚湯鮮味十足,濃郁唔腥,肉質嫩滑,裡面料多,日本豆腐唔洗講實滑溜。店員仲同我地講,湯碗裡面嘅畫花係人手繪製,價值不菲,我一路食都驚啊(笑)。

IMG_1423.JPG

IMG_1424.JPG

IMG_1427.JPG

紅豆抹茶奶凍

奶凍比較厚實,奶味重,抹茶味道唔算好出。

哈蜜瓜

瓜肉汁豐富,口感軟綿,甜度天然,非常滿足。

IMG_1432.JPG


鮨豊
地址:天后琉璃街4號地下

Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()