小巷子豆花

用餐日期:2017/12/18

喺柒柒手作早餐 () 食完早餐後,我地就前往第一個打卡點 - 沙鹿夢想街,沙鹿夢想街都算係台中頗受歡迎嘅拍照點之一。

夢想街位於靜宜大學附近,我地喺科博館站坐公車,去到靜宜大學站約45分鐘,由於公車上落車嘟嘟悠悠卡,首10公里係免費的,是次車費只需NT9

早上11點左右去到,估唔到平日早上都有比我想像中多人,哈哈。同埋感覺上唔淨止遊客,都有唔少係本地人,亦見到學生哥影畢業相。

夢想街其實就係一條街,以「夢想」、「堅持」、「態度」作為概念,主要係利用店鋪閘門嘅塗鴉、彩繪,以及一啲空間裝置作為照片背景,花45分鐘至1小時可以簡單影完。

而家仍未有很多商店、食店進駐,當日只見到豆花店、甲子園居酒屋同一間小食店營業,如果日後有多啲食店,一定更熱鬧。

呢度實際環境冇照片上睇起黎咁靚,咁精緻但如果鐘意影相、打卡裝逼還可以,加上沙鹿區仲有幾個景點,可以安排作個一日遊。但如果為行街、食野就唔太適合。

街口嘅「夢想」二字,除左拍照外,有否都令你想起什麼呢

小時候夢想好大好大,要做乜乜師、乜乜專業人士,而家嘅夢想好細好細,每日過得開心便好

shalu_dream_street_01.JPG

愛心鞦韆

shalu_dream_street_02.JPG

天空籃球場

shalu_dream_street_04.JPG

彩虹巴士

shalu_dream_street_03.JPG

地板至牆身彩繪

shalu_dream_street_06.JPG

shalu_dream_street_07.JPG

天使、蝴蝶翅膀彩繪,令我諗起韓國嘅壁畫村。

shalu_dream_street_08.JPG

其他彩繪 (還有氣球那個幾靚的,只可惜有我嘜頭就唔放上來了,大家大可到IG睇睇,有好多照片可以參考的)

shalu_dream_street_09.JPG

shalu_dream_street_10.JPG

打卡位例如「籃球」,約莫11點半鐘已經有條小人龍,可以到IG參考下別人嘅照片,影相要快,因為面前會有排隊影相嘅人,很多眼睛望住你啊

shalu_dream_street_05.JPG

甲子園居酒屋

shalu_dream_street_12.JPG

shalu_dream_street_11.JPG

shalu_dream_street_13.JPG

shalu_dream_street_14.JPG

由於當日天氣有點熱,正值中午時份,我地揀左「小巷子豆花」食個甜品,稍作休息,再前往其他拍照點。

dream_smallalley_01.JPG

小巷子豆花只供應豆花,夠哂專一。餐牌供應多款配料配搭,有原味、花生、紅綠豆、薏仁、粉圓、古早味 (乾豆花,冇湯) 薑汁 (冬季限定) 等,豆花可選冰、暖、熱,定價NT35-45,價錢合理。

IMG_9024.JPG

小店8月份先開業,以賣豆花嘅店而言,位置頗多,裝潢幾靚,正中心有啲用乾燥花製成嘅花環,花過心思。用上木枱木櫈,走簡約路線,半開放式廚房,乾淨企理。

dream_smallalley_02.JPG

dream_smallalley_03.JPG

dream_smallalley_04.JPG

dream_smallalley_05.JPG

綜合豆花 NT45

可選兩款或三款配料,我地揀左紅豆、綠豆、粉圓,冰底上。豆花都幾大碗,因為我地已經食過早餐,加上款式變化唔多,所以就兩人分享。

豆花嘅豆香中庸,入口軟滑,如果單點原味/古早味豆花,相信會更加濃郁。紅綠豆唔會煮得太腍,保持咬口,不帶粉感。

dream_smallalley_06.JPG

粉圓比較是個誤會,因為我以為係芋圓之類的,結果係珍珠啊。粉圓細細一粒,口感偏腍身,唔算好有噍頭。

冰底冰感重,都算打得幾細緻,未見硬塊,雖然加左糖水,但不甜不膩。反而綠豆味特別突出,感覺似食緊綠豆冰。

dream_smallalley_07.JPG

整個甜品配料簡單,清涼消暑,正好為我地喺夢想街嘅行程作結

 一日遊行程:高美濕地、沙鹿夢想街、好好聚落、美仁里彩繪村


沙鹿夢想街

地址: 台中市沙鹿區晉文路3巷

小巷子豆花

地址:沙鹿區晉文路3巷19號


檢視較大的地圖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()