動漫彩繪巷
前往日期:2017/12/20
 
近年台灣流行彩繪風,有好多舊式嘅村子加入彩繪後好似重生一樣,同時吸引唔少旅客到訪。除左彩虹眷村,台中嘅動漫彩繪巷都係唔少朋友嘅打卡點。
 
而林森路一帶亦因此進駐不少特色食店,起碼一場黎到彩繪巷都可以品嚐甜點、搵間咖啡室坐。
IMG_4379.JPG
呢度嘅彩繪畫得細緻,很有質感,龍貓、龍珠、小丸子、花師奶、Mario、海賊王、火影忍者、憤怒鳥、比卡超等。
幅幅都係童年回憶,除左呢啲街知巷聞嘅漫畫,仲加入較新嘅例如進擊的巨人、你的名字等

IMG_4380.JPG

IMG_4381.JPG

IMG_4384.JPG

吸引唔少動漫迷到訪,所謂高手在民間,原來呢啲彩繪係旁邊機車店嘅老闆畫上。老闆唔係漫畫家,不過係動漫迷,並無接受贊助,都係佢自費喺放假、晚上時候畫嘅

 

IMG_4418.JPG

IMG_4421.JPG

IMG_4425.JPG

 

因為附近係住宅,圖片唔會再廷伸,但若果顏色脫落就會再更新作品,所以唔同時間黎都係有機會見到不同嘅彩繪。

個人認為到此一遊已經很足夠,村子唔大,齋行的話10分鐘左右就行完。

IMG_4406.JPG

IMG_4407.JPG

IMG_4408.JPG

IMG_4413.JPG

 

IMG_4426.JPG

IMG_4428.JPG

IMG_4437.JPG

動漫彩繪巷

地址:台中市西區林森路102號


檢視較大的地圖


蒔初甜點 original tarts

用餐日期:2017/12/20

蒔初甜點就位於動漫巷入面,一直都係我口袋名單,想食佢地嘅撻一段時間了。甜點有賣相,亦有內涵,店內自設餅房,每日手工現做,限量供應,標榜低糖、健康

IMG_4395.JPG

IMG_4402.JPG

小店位置很好,基本上黎到動漫巷都一定會見到,就喺mario彩繪對面,招牌亮眼。

原本係佢地係主要外帶甜品,後來開左二店喺旁邊,裡面有幾個位置可以堂食,亦有室外座位。

IMG_4404.JPG

IMG_4453.JPG

IMG_4459.JPG

IMG_4461.JPG

IMG_4458.JPG

平日唔會好多人,可以輕鬆hea一陣。室內裝潢走文青風,以乾燥花佈置,白色、木色為主調,簡約舒適

 

 

IMG_4454.JPG

IMG_4456.JPG

餐牌供應甜點,以撻為主,平時喺社交網站都會更新每日款式,方便客人預留。

當日有草莓、藍莓、抹茶、百香果、朱古力、栗子撻等,另外仲有泡芙、芝士蛋糕等,甜點定價NT120-170。

IMG_4449.JPG

飲品有拿鐵、咖啡,定價NT90-120,甜點加配可減NT30,點單後,由店員送餐。

我地點左兩款撻、分別係「草莓一號塔」、「京都宇治抹茶塔」及一枝冷泡茶

IMG_4445.JPG

草莓一號塔 NT170

京都宇治抹茶塔 NT140

草莓撻同抹茶撻賣相都好靚,用上小木盤及印花墊紙擺盤。堂食仲附上蛋白餅,幾可愛

草莓撻面頭有新鮮草莓,味道清甜,完全唔酸,草莓下層有唧花奶油,質地滑溜,香而不甜膩。

IMG_4462.JPG

IMG_4464.JPG

撻內餡都加入草莓粒,製作都幾有誠意,混入原味生乳酪,整個撻質素不錯。撻皮即日新鮮製作,低糖配方,口感香脆硬淨,曲奇味道唔重

IMG_4485.JPG

抹茶撻嘅外型令我諗起喺香港幫襯過網店出品嘅焦糖海鹽抹茶撻,此撻嘅裝飾就再複雜一點,加有花生、提子乾,以NT140黎計,都物有所值

用上丸久小山園抹茶製成,茶濃帶點甘味,忌廉、卡士達醬滑溜,花生添加口感,撻皮較為硬略厚。(網店的資料可以再問我)

IMG_4472.JPG

IMG_4479.JPG

冷泡茶 NT50

冷泡茶用原個茶包沖泡,茶香清新甘醇,可一解甜膩。

IMG_4469.JPG

黎到動漫巷都可以一試蒔初甜點,堂食設最低消費NT150,預每人一份甜點啦;如果喺台灣其他地區,小店有部分甜點提供宅配服務,可自行查詢。


地址:台中市西區林森路100巷10號

營業時間:12:00-19:00 (週一公休)

粉專:https://www.facebook.com/originla/

檢視較大的地圖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog:http://http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 
arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()