早安日和炭烤吐司專門店

用餐日期:2017/12/23

整個旅程的最後一天,本來想去位於西門嘅金花炭烤吐司,可能週六關係,不論本地人、遊客都非常多,招牌吐司要等接近一小時。

其他款式唔洗等咁耐嘅,但唔食招牌咪又係三文治一份。我就唔太喜歡浪費時間等候,所以離開了


喺網上搵到另一間吐司店,早安日和炭烤吐司專門店位於捷運忠孝復興站,小店位置唔算顯眼,被住宅包圍,附近有滷味、雞扒店。

早上11點鐘,就未有好似金花嘅長長人龍,但都見到有唔少本地人等候吐司

IMG_5374.JPG

店內有三張高枱櫈,門外有兩張枱,坐唔坐到就等天時地利人和,主要做外帶生意。本來我地都點左外帶,但突然有位,馬上衝,然後乖乖好快食完就走。哈。

IMG_5365.JPG

餐牌供應吐司,有十幾固定款式,亦可自選配料,主要是芝士、培根、牛肉、豬排、燻雞、煙三文魚、粟米、香腸、蔬菜、蛋等混搭,定價NT30-80。

IMG_5363.JPG

亦有供應蛋餅,定價NT25-55。套餐另加錢可配紅茶牛奶或者豆乳,牛乳標明用上農場送來嘅鮮奶。

IMG_5364.JPG

起司培根牛總匯 NT80

已經係餐牌上最貴的,很令人感動嘅價錢。吐司即時炭烤,需時等候,加上只有老闆一人製作,差唔多20分鐘到手。

IMG_5367.JPG

拜託店主幫我地切成一半,方便食用。將兩件吐司壘起,滿滿材料,有雞蛋、芝士、蕃茄、牛肉、青瓜

IMG_5370.JPG

吐司表面烤到幾香,因為比較大份,唔能夠一次放入口,我都係拆件食。

青瓜切成絲,口感更加豐富;牛肉即煎,比較薄身,但都唔韌唔老。芝士半溶,味道亦係預期之中

IMG_5373.JPG

唔係唔好食,但唔會感覺驚豔,就係家常吐司味道。喺台北有咁多吐司店,未必要專程來。(笑)


早安日和炭烤吐司專門店

地址:大安區安東街45號


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook:http://http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()