來特冰淇淋

用餐日期:2017/12/23

喺台中都食左兩間冰店,去到回程最後一日都決意要搵間剉冰食,滿足自己。大家都知道我地平時都好喜歡食冰。

來特冰淇淋都係口袋名單,加上位置方便,就喺差唔多出發去機場前品嚐了,挺推薦

IMG_5449.JPG

小店鄰近國父紀念館站,松山文創園區附近,仲記得上年同朋友黎過松山園區,手作左音樂盒,估唔到事隔年幾,已經熱鬧左好多,週六仲有市集。

甜品店外型感覺有啲古早味、樸實,但又加添左啲乾燥花、文青佈置。因為網絡上都唔少人介紹佢地嘅冰,吸引不少人前來

IMG_5457.JPG

IMG_5458.JPG

手繪餐牌很可愛

IMG_5450.JPG

IMG_5451.JPG

IMG_5454.JPG

IMG_5455.JPG

餐牌供應雪糕、雪泥、蒟蒻凍、冰類、湯丸、騷冷冰等,價錢貼地。

IMG_5456.JPG

騷冷冰 NT80

夏天的話係食粉粿冰,騷冷冰係冬季限定款,分成兩碗上枱,營造冷熱交融。

一碗係紅豆、紫米配手工黑糖清冰,份量不少。另一碗係自家製手工四色湯圓,認真數過有成十幾粒架

IMG_5471.JPG

湯圓好特別,又靚又好食,口感煙韌有咬口,暖暖地,各種顏色係食到明顯味道,就算係原味,都有少少甜甜地,性價比好高啊

難怪咁多人推介,唔同顏色當然係不同口味,來自天然植物萃取,黃色係山梔子;粉紅色嘅紅麴;粉藍色嘅蝶豆花,而白色係原味。

IMG_5475.JPG

紅豆香甜,煮得夠綿,刨冰同大部分台式刨冰一樣,唔算好細碎,要好似剉冰咁剉住食。

IMG_5477.JPG

Ice拼盤 NT150

以檸檬清冰墊底,配上8粒雪糕球,計番就約40蚊左右,當然冇騷冷冰、燒蒟蒻咁受歡迎。

雪糕有草莓、雲呢拿、芒果、山渣口味等,質地滑溜,不易溶化

檸檬味刨冰酸度高,好似雪葩咁,醒胃到爆。

IMG_5474.JPG

IMG_5473.JPG


來特冰淇淋

地址:台北市松山區八德路四段36巷54號


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()