喜茶

用餐日期:2018/05/13

早個幾禮拜前睇小紅書見有人分享喜茶又有新品推出,追上黑糖鮮奶潮,非常心動

頭一星期只限於各城市黑金店先有售,直至而家其他分店都已經加入新品,貫徹品牌一向都鐘意用嘅營銷方式,第一日仲做買一送一添。

遇左一定會排長龍,所以中午就到深圳,去左三家分店,包括寶能、車公廟、世界之窗店都賣光光,唔知幾點鐘再有,打算放棄

但接近黃昏時間喺羅湖區按摩前,死不心息去到東門店又撞著有供應,真係踏破鐵鞋乜乜其實去過數間分店,最唔鐘意就係東門店,本地人同香港人都多,冇計啦,咁啱得咁橋!

而家其他飲品已經可以用微信掃QR Code落單並支付,算係消化左部分人流,但不適用於新品。(新品要排隊購買)

由排隊到下單排左35分鐘,但取茶只係十零分鐘。見有咁多人排隊,都堅持只有一個店員收銀,沖茶速度比落單快,積聚人潮

有心分流,大可以開多幾個收銀,或者搵店員喺門口一路落單。可以話呢種飢餓營銷法低手,但亦可以話幾湊效。

IMG_3798.JPG


飲品分布蕾波波茶、奧利奧波波茶可配鮮奶或鮮奶茶,糖度、冰度可自選,較有彈性。

為左試下分別,我地一杯點鮮奶,一杯點鮮奶茶,一杯正常糖,一杯少糖,但我覺得甜度方面冇明顯分別。

IMG_3802.JPG

IMG_3806.JPG

布蕾波波茶/正常冰正常糖 RMB¥19

類似喺小摘堂茶嘅炙燒波霸奶,將好薄身嘅焦糖層燒過,下面係招牌芝士奶蓋,再配鮮奶、黑糖珍珠。

提供匙更仔,可以先試焦糖配奶蓋,奶蓋係無敵,其他飲品店無法相提並論,如果焦糖層再厚身、脆啲會更好

IMG_3795.JPG

鮮奶睇到係國內品牌,奶味冇其他用明治或者維記奶嘅咁突出,相對較淡。即使點正常糖都唔係話好香黑糖味,略為失色。

珍珠係大粒size,比一芳大粒,類似鹿角巷,口感幾有噍頭,份量唔多。

係咪好甜,我就唔覺,加上冰塊多,稍微溶化後就會啱啱好冰塊溶化前已經飲完,未至於去到底會變奶水。

IMG_3811.JPG

奧利奧波波鮮奶茶/正常冰少糖 RMB¥19

面頭係oreo碎加芝士奶蓋,相對布蕾波波冇咁特別。鮮奶配嫣紅茶底,茶味明顯,都係一杯正常嘅珍奶。

IMG_3799.JPG

總結:質素並唔係非飲不可,但比同類型飲品便宜,到熱潮過後都可試吖

都係嗰句,我對芝士奶蓋茶底飲品以外的,都係純粹抱集郵心態去試。

喜茶嘅其他IG帖文:http://bit.ly/2AaOZpc


喜茶 (東門店)

地址: 深圳建設路3018號1234space二樓L212鋪


其他深圳嘅飲品、麵包店介紹:

【深圳一日遊】奈雪の茶 http://bit.ly/2k5ntDO

【深圳一日遊 - 歐包熱】樸悅間 http://bit.ly/2iZDyY2

【深圳一日遊】喜茶 - 超級網紅店 http://bit.ly/2iXC3ts

【深圳一日遊】維星Veones http://bit.ly/2Ki5Edk


 

Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()