花甜果室

用餐日期:2018/05/27

當最近大家被黑糖同鮮奶包圍住之時,就見到有報導話呢間喺台灣都紅左好耐嘅花甜果室開到香港了。

IMG_4308.JPG

飲品店主要供應果汁,由於裝潢幾文青,加埋fancy造型,好多遊客都會去打卡

至於香港店選址尖沙咀,見係咁方便,就揀左第一日試業去試下。原本以為報導出左,會有啲人排隊,不過可能時間尚早,我係唯一嘅客人。

雖然係地鋪,但大廈樓上有工程,或多或少都影響左少少門面位置,加上橫巷有車出入,如果日後有人龍,其實喺位置上唔係太方便,勝在自成一角。

店面裝潢同台灣差不多,布簾、植物等佈置,走簡約風,門外有啲小道具應該可以拎黎影相掛。

IMG_4307.JPG

餐牌分果汁、果昔、沙冰類,主要用水果、鮮奶、燕麥、乳酪等材料製成十幾款飲品,未有自由配搭,定價$26-45。 

IMG_4305.JPG

她•與他的香水味 $45

店員幾細心,見我成個諗樣,都有作出介紹,問我鐘意酸啲嘅,定甜啲嘅;又好醒目特別介紹幾款有漸層效果。 最後揀左呢杯沙冰,材料有火龍果、蘋果、乳酪、蜂蜜同椰絲。

飲過其他差唔多類型嘅少女果汁店,彼此價錢差不多,以花甜果室嘅最大杯,類似starbucks嘅grande

面頭插左枝流蘇,我以為係裝飾,原來係枝竹籤;又,我以為有果肉所以俾枝籤,但原來冇,哈哈。

紅肉火龍果加乳酪、蜂蜜,甜滋滋的味道,加埋椰絲有少少口感。沙冰本身幾滑,冇冰粒冰碎,唔會塞住飲管。

飲果汁嘅好處係,味道新鮮,甜度自然,比手調飲品來得解喝,自我感覺健康啲。

IMG_4311.JPG

對於我呢啲飲料控,果汁同手調飲品我都喜歡 (只要不是水,哈)。反正天時暑熱,一日飲幾杯都唔係問題


花甜果室 

地址:尖沙咀加連威老道 52&52A 地下C號


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: http://mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()