餃子屋

用餐日期:2018/11/1

裝修過嘅餃子屋鋪面大左啲,但人流一樣咁旺,咩時間都人山人海;餃子分6、8隻,以6隻為例,湯餃定價$32-40;煎餃就定價$36,加上海麵或米線$8。

價格比裝修前都係加左少少,合理範圍,皆因佢地嘅餃特別大隻,一隻等如別家兩倍,十分飽肚,性價比高!

雲耳白菜豬肉餃 $32/6隻

湯底可選魚膠淮山煲豬骨或重慶湯底,強調無味精。湯底有少少膠質,熱辣辣;我平時連例湯都飲清光,所以一定會飲哂,食餃子有一半原因係為湯

183426043.jpg

餃子巨型,皮唔厚,夠滑溜無粉,餡料爆棚,菜肉半半。白菜餃依然係我至愛,保留菜莖,食落特別爽!

IMG_4342.JPG

肉餡調味重手,咬落仲爆汁,食完6粒已經好飽。

IMG_4344.JPG

香辣豬肉煎餃 $36/6隻

煎餃油是常識,外皮都煎到幾脆,呢款辣豬肉真係有少少鹹,所以6隻就啱啱好。

餃子屋大件夾抵食,但餃偏重口味,唔能夠日日食,間中黎一次就好滿足。

IMG_4335.JPG

IMG_4347.JPG

IMG_4334.JPG


餃子屋

地址:荃灣西樓角路202-216荃昌商場1樓58號舖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()