早前收到 the kitchenette 她們家的醬料,發現佢地嘅 concept幾有趣,所以想分享一下。

呢家係以 food in Jar 為主題嘅網店,意思係用玻璃瓶去呈現食物,除左可以品嚐新鮮嘅味道,由於玻璃瓶係可回收,就算係享用完食物,都可以再使用玻璃瓶。而且店家為左方便送禮,每個小瓶都附小吊牌,可以寫上字句送俾朋友。佢地嘅產品都幾多類型,除左主打嘅醬料,例如:意粉醬,仲會有抹醬同少量甜品。

29643706362_bb1f631f8c_o.jpg

今次收到嘅醬料有3款,最左邊係卡邦尼醬,中間係海鹽焦糖醬,右邊係青醬(羅勒香蒜醬)。

由於佢地家嘅醬料係handmade同冇添加防腐劑,當然唔似一般超市嘅醬料,可以存放多時。而且每款醬料嘅保質期都唔一樣,購買時記得查詢店家。

3款醬我已經試過當中兩款,所以想想先作分享。

29643705962_83a6c45dbc_o.jpg

第一款係卡邦尼醬(含奶類):用洋蔥、煙肉、忌廉同牛奶煮成

售價係$50/200g,$98/450g

保質期大約係一至兩星期

以呢個醬自製一味意粉實在唔難,就連我完全唔入廚嘅人黎講都唔會有難度。當然呢個賣相咁好,係男朋友代勞。

IMG_5682.JPG

如果以3/4人份黎講450g大概可以用上兩次,當然要視乎個人口味濃淡啦。

買手作醬原來都幾方便,啱哂對煮食冇乜概念嘅人,什至懶人叮叮個飯都撈得。

我地今只係準備左意粉、火腿、磨菇同少量香草,材料簡單得黎又唔貴。

IMG_5677.JPG

意粉我地比較鐘意爽身,所以冇特別煮太耐,加少少油落埋火腿炒炒、之後再加入磨菇。呢個時候醬料就要出動喇,加入適當份量攪拌,基本上就已經完成。

不過男朋友將意粉上碟後,有再用多一匙意粉醬煮熱,再淋上面、味道更香濃。最後唔少得扮哂野香草,完成!

IMG_5680.JPG

自製醬料因為用玻璃瓶裝住嘅關係,唔需要好似罐頭咁要一次過用哂或者留起又驚變壞,加上同一款醬料都有唔同嘅用途,變相食幾次都唔怕悶。


第二款用嘅係焦糖醬(含奶類):用新鮮忌廉、牛油、糖煮成

售價係$38/100g,$72/200g

保質期大約係兩至三星期

焦糖醬我自己幾期待,因為我想我係完全唔知有乜用途。哈!店主話呢款抹醬除左可以用黎搽面包,亦都可以沖野飲同配雪糕食。

今日就正正試左黎搽面包,花生醬就用得多,原來用焦糖醬都幾有新鮮感!對於極度喜歡甜食嘅我,呢個醬真係好香好甜。

29643706312_35be7d41b6_o.jpg

IMG_5690.JPG

IMG_5691.JPG

琴晚仲試過用呢隻焦糖醬黎配雪糕,雪糕當然係最普通嘅雲呢拿味,因為想試下突出個焦糖醬嘛。

假如喜歡做甜嘅朋友,做一塊窩夫,配一球雪糕,落少少焦糖醬,正呀!

 


最後一款係青醬(含堅果類):用羅勒葉、蒜頭、松子、橄欖油煮成。

售價係$50/200g,$98/450g

保質期大約係兩至三星期

29673593781_31e8e3d9c2_o.jpg

食落會有清新嘅羅勒香味,加上炒香左嘅松子,我地只係簡單加在759嘅平價帶子粒,就已經完成左呢碟意粉,真係方便至極。

29904065196_857e109a7a_o.jpg

雖然男朋友識煮野食,不過我地一般係出街食,所以今次託店主嘅福,又可以試下佢手勢了。如果有興趣的話,再跟你地分享。


Instagram:thekittchenette_

Facebook:http://www.facebook.com/thekitchenettehk

店主都會在ig和fb分享食譜,而且會參與市集,有興趣不妨睇睇。


Follow us:
 

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()