Mint Heim

之前見到instagram好多呢間cafe嘅相,cafe以薄荷作為主題,成間野由門口、裝修、食物同飲品都有薄荷嘅顏色。

原本行程冇空間加入,不過旅行就係要有意料之外先高興,喺弘大行到攰攰地,想搵間cafe等個人叉叉電,行行下居然見到薄荷綠嘅小店!

IMG_9482.JPG

雖然幅牆油漆唔平均,但影相都係一流嘅~
薄荷朱古力拿鐵 4500won
呢杯係人氣嘅漸層飲品,朱古力同薄荷味道都好香、濃厚~
同食緊薄荷朱古力冇分別,而且唔貴。

IMG_9477.JPG


青提冰茶 5500won
比起薄荷朱古力,呢個相對普通,價錢貴少少。
類似飲緊有氣青提汁,但味道淡淡地、清新。

IMG_9478.JPG

IMG_9479.JPG


Mint Nutella 6500won
呢度啲蛋糕都好鬼靚,本來按我性格應該揀oreo,但見到oreo款式有少少hea,成塊餅放入件蛋糕度,所以揀左榛子呢件。
薄荷味好搶,所以唔太食到榛子醬味,不過好醒神,而且忌廉好滑,蛋糕亦都鬆軟。

IMG_9352.JPG

IMG_9475.JPG


Mint Heim座位唔多,黃昏時間都有幾枱客人。職員唔趕人、自由發揮,又有WiFi,幾好hea,不過座位係鐵凳,就唔會話坐得超舒服喇!

IMG_9483.JPG


Mint Heim
麻蒲區西橋洞366-28(地鐵2號線弘大站9號出口/合站3號出口)

Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()