餃掂手工餃子雲吞專門店 

用餐日期:2017/04/16

男朋友喺附近番工,佢話呢間嘅餃子味道唔錯,所以成日都黎食。佢曾經外賣過番黎俾我食,但我覺得味道麻麻,可能唔係即食,點都爭少少

趁有個復活節假過黎一試,有唔少人都會比較美味餃子同呢間餃掂,個人就認為係兩個唔同嘅方向、賣點,視乎個人口味

餃掂就喺界限街,鋪面都幾闊落,雖然例牌要搭枱,但都唔會好逼狹。

裝潢有陣國內味道,特別係用上圓形彩色膠椅,牆上掛有兩篇老闆嘅分享文,「銷售賣什麼?」、「何謂牛嚼牡丹?」。

IMG_8411.JPG  

透明玻璃大窗內可以見到師傅包餃,都算係對自己衛生有多少信心。  我最欣賞係佢地嘅冷氣充足,熱屎辣辣入到去,都好快cool down番自己

同美味餃唔同,美味餃坐得逼啲,而且油煙味相當勁。

IMG_8412.JPG

餐單選擇豐富,除有招牌松茸餃、芝士、韮菜豬肉、雲耳椰菜豬肉、大白菜豬肉、粟米豬肉、菜心豬肉、芫茜豬肉餃等,可選湯或煎餃。

除左松茸餃價錢較貴之外,其他餃子定價都合理,大概 $35-$46,視乎湯/煎。另有蒸餃、雲吞、麵食、小食等。

枱上有各式醬料,以及醃蘿蔔,一試店家嘅菜脯,驟眼睇都同美味餃嘅9成相似但個人認為美味餃嘅辣菜甫更好食,爽口夠辣。

NCMH0725.JPG

回味手拍青瓜 $16

份量唔多,但味道不俗,特別係當日都幾熱,食幾舊清涼青瓜,爽口

青瓜調味唔重手,店員話加少少麻醬更好食。

CNVP6725.JPG

至尊松茸餃 配 狀元九鼎湯 $65/8隻

男朋友推薦我試松茸餃,跟店家嘅粉葛湯,餃子、湯分開上。

湯底強調絕無味精,材料主要有粉葛、鯪魚、鰂魚、蘿蔔、赤小豆等。飲落味道相當清淡,近乎冇味,少鹽少油,適合追求健康嘅人

個人唔係好鐘意太淡、冇乜味嘅湯,同埋呢碗唔係太熱,但作為湯怪,我都飲哂。比起美味餃嘅野葛菜湯真係淡好多,不過近年都飲落得出佢地有味精感。

OGSP0170.JPG

餃子8粒,大小適中,睇得出餡料相當飽滿。

餃皮唔會好厚,松茸味道突出,帶起豬肉嘅鮮味,唔係好多肥肉,食落完全唔會覺得鹹,配合埋個湯,成件事都好清淡

餃子餡即使沾上湯食,依然較乾身

RHPO2367.JPG

PNGY3013.JPG

男朋友就話鐘意佢味道較天然,我食開重口味野就真係覺得健康過龍 (笑)

所以都沾上店家嘅松露醬食,冇咁dry。有同事好喜歡呢個醬,買過番屋企食架。

GGDF3979.JPG

粟米豬肉餃 拼 韮菜豬肉餃 $42/10隻

同樣地都配上一碗葛湯,但我見對面嘅客人並非湯另上,唔知係咪我地點松茸,就順便呢碗都另上。

NTAG0537.JPG

粟米餃口感有少少唔同,味道唔錯,豬肉一樣都唔係醃得好勁,都係清淡

TDGI1764.JPG

平時我就唔太喜歡食韮菜,呢度嘅韮菜餃味道唔強烈,我都食到。

LFMK2193.JPG

自家製山楂雪梨水 $15/杯

材料有山楂片、雪梨、甘草等,雖然有雪梨,但飲落完全唔甜,可能因為山楂片中和。

唔係特別推介,不過天氣熱飲落都幾解渴嘅。

IMG_8409.JPG

整體黎講,我覺得餃掂嘅餃子如大家所言,少鹽少油冇味精,所以都有一班捧埸客,當日都keep住有人流,而且有好多人買外賣生餃呢!

呢度嘅服務、環境都比美味餃好。如果喜歡清淡,想出街食飯都感覺健康啲,都推薦你黎一試。

男朋友就好鐘意呢度嘅餃子。我食得較重口味,則覺得太清淡,狂加醬油調味

全球首創(?)

IMG_8395.JPG

每年純利百份之三十捐俾慈善機構(?)

IMG_8396.JPG

IMG_8406.JPG

IMG_8407.JPG

餃掂手工餃子雲吞專門店

地址:太子界限街30號地下


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()