Goobne Chicken

用餐日期:2017/10/21, 10/28

Goobne Chicken係香港數一數二嘅人氣烤雞店,佢地嘅烤雞不經油炸,外層薄而香脆,雞肉嫩滑而不油膩,因此都喺短時間內開設多間分店。

其中銅鑼灣店位於登龍街,位處高層,日頭天氣好、日落、入夜景色真係幾正。餐廳佔地頗廣,相對其他分店闊落,坐得舒適。

goobne_01.JPG

goobne_02.JPG

裝潢簡約,但又有格調,特別配上大玻璃,視野廣闊,環境滿分。

goobne_03.JPG

餐牌選擇豐富,有鐵板雞、烤雞、年糕、部隊鍋、魚糕湯、沙律、雞蛋卷、豬肋骨等,仲有埋韓式雪冰,定價中上。

食韓國野最好都係一班人黎,一來烤雞份量多,可以分享,二來消費冇咁高。

goobne_04.JPG

因為呢間分店比較大,所以枱面上都一個按鈴,有需要可以按下。

goobne_05.JPG

蜜糖咖喱烤雞 $185

烤雞有多款口味,例如原味、韓式BBQ醬、甜辣、果味蒜香、黑椒、三重芝士等,$165-$208,部分口味可選擇雙拼,人多嘅話可以方便試多幾款。

炸雞同烤雞二選一的話,我都係毫不猶疑揀後者的,Goobne嘅烤雞強調不經油炸,反而用烤嘅方法令雞保持香脆口感,雞肉嫩滑,而且不含反式脂肪

先不講食烤雞食得健康咁誇張,至少冇炸雞咁油膩,自我感覺良好 

一份烤雞約有12件,雞件睇落勁吸引,餐廳提供手套、濕紙巾等客人食得方便點。雞皮烤至香脆,薄薄一層,完全唔會有油膩感。

goobne_08.JPG

雞肉咬一口,依舊嫩滑,外脆內嫩,質素確實不錯。味道方面,雞皮有香甜蜜糖味道,仔細嚼會食到咖喱味,唔會太濃烈,亦都唔會辣,相信係一般人都會喜歡嘅口味。

附上一小碟醬汁同蘿蔔,食哂一份都唔會覺得好滯

goobne_09.JPG

芝士炒年糕 $165

呢份都係我地幾乎每次黎都會食的,芝士炒年糕份量都幾足,裡面有麵、年糕、雞蛋、魚糕片,加入大量芝士,用鐵板上,熱辣辣。

年糕條幼身,煮到煙煙韌韌,好美味。魚糕則比較厚啲,幸好粉感都唔重。麵嘅份量唔多,兩個人分享足夠

味道方面甜甜辣辣,醬汁唔會太多,芝味濃郁,雖然價錢唔平,但確實幾好食

goobne_06.JPG

goobne_07.JPG

韓式雞蛋卷 $148

雖然只係雞蛋卷,價錢又唔平,但真係幾好食,而且都算係食過咁多間韓國野之中,比較好食嘅雞蛋卷。

煎雞蛋卷裡面有黃瓜、蘿蔔、午餐肉、芝士、紫菜呢啲材料,其實好簡單,但我試過自己做,當然冇人地做得咁好食。

外面嘅蛋都煎得唔老,略嫌乾身左少少。材料多,口感豐富,黃瓜、蘿蔔爽口。芝士份量唔多,但芝味濃郁,另外附上嘅沙律醬汁帶少少辣,可以解決雞蛋卷有啲乾嘅情況。

goobne_13.JPG

goobne_14.JPG

砂鍋魚糕湯 $150

魚糕湯定價同一般連鎖韓國野差不多,但魚糕嘅份量都幾多,而且有數款,有偏身嘅魚糕片、有餡嘅魚糕等,裡面仲有幾粒丸。

湯底清甜,唔會太鹹,飲落暖笠笠,因為只係加左幾片紅、青辣椒,辣度唔高,一般人都食到。魚糕嘅質素都唔錯,粉感唔重,亦都幾彈牙。

goobne_10.JPG

goobne_11.JPG

芒果雪奶冰 $88

一共有五隻味,紅豆牛奶、芒果、士多啤梨、綠茶、朱古力曲奇,樣樣都想試,掙扎下揀左芒果。

店員提我地,因為雪冰製作大概要15分鐘,所以最好預番少少時間,差唔多食完主菜先點,就啱啱好,好細心。

雪奶冰嘅賣相都幾吸引,外型睇落有少少似金元寶。雪冰嘅份量都好多,兩至三個人share剛好

雪糕係普通品牌,冇乜特別。芒果粒分佈平均,雖然唔係好大粒,但入口香甜,而且呢個size方便食用。

冰嘅面頭淋上大量奶漿,啖啖都有味道,亦都考慮到會唔會食食下冇味,所以喺中間都有唧到奶漿,唔會冇味。

goobne_15.JPG

柚子沙冰  $58、藍橙沙冰 $58

個人係非常唔建議點飲品,一來價錢唔平,二來味道真係不怎麼樣,甜度太高

goobne_16.JPG

goobne_17.JPG


呢間分店環境真係唔錯,週末客人不少,入座時限  90分鐘,上菜夠快,時間足夠有餘。


Goobne Chicken
地址:銅鑼灣登龍街18號V Point 25樓


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()