杏甜

用餐日期:2017/12/18

呢間杏甜我好記得,因為喺香港某甜品店食過類似的甜品,感覺踩雷了。

然後見到台灣的iger介紹【杏甜】,於是我即刻存下來,想著假如以後黎台灣一定要試試呢間。

 

雖然新式甜品有好很多,千層、布丁、戚風等,但傳統野不少得,唔食下仙草、芋圓都對唔住自己,台灣食嘅價錢確係平啲,質素一般都不錯。

 

由【萬客什鍋】步行過去杏甜都唔算太遠,可能係平日啦,店內客人唔多,裡面有十幾個座位,小店以黃色為主調,感覺係成條街較新式、搶眼嘅店,所以我地老遠已經睇到。

IMG_3838.JPG

IMG_3839.JPG

IMG_3834.JPG

IMG_3837.JPG

餐牌供應豆腐冰、 雪花冰、甜湯、飲品等,選擇唔算多,我地一人點左一份。

 

老闆(?)很好客,聽到我地嘅港式國語口音,都知道我地係香港人,喺等候途中,就隨意聊聊天。

IMG_3836.JPG

 

豆腐冰共有5款口味 包括杏仁、抹茶、芋香、鮮奶、鴛鴦,配上珍珠/紅豆/綠豆/薏仁/芋圓/地瓜圓/粟米片/大甲芋頭,定價NT40-55。

原本想跟風點抹茶豆腐冰,但剛巧抹茶豆腐酪沽清,最終揀左鴛鴦。

 

鴛鴦豆腐冰 配珍珠、芋圓、地瓜圓 NT55

以剉冰加上手作豆腐酪、配料製成,賣相比香港某甜品店嘅靚九萬里!

 

剉冰較清淡,唔會加左好多黑糖水,既清涼又唔會太甜。鴛鴦豆腐酪啡啡地色,係咖啡、紅茶混合,淡淡茶香,口感滑溜

 

珍珠偏腍身,唔係平時我地飲台茶嘅煙韌口感。芋圓、地瓜圓大大粒,分別有4粒,因為冰過,食落會實少少,再加強彈性會更好,但各自嘅芋味、地瓜味都明顯,尤其是後者。

IMG_3842.JPG

IMG_3845.JPG

 

杏甜有三款甜湯,按季節轉換,冬天有紅豆湯圓及燒仙草,所以第二份我地按店員推薦,點左燒仙草,推薦啊

 

燒仙草 NT45

除左燒草,裡面仲有配料:紅豆、綠豆、薏仁、芋圓、地瓜圓

配料份量好足啊,接近同仙草1:1。仙草味道同香港食到嘅唔同,好台灣古早味,即係嗰種罐裝仙草嘅味。

 

加熱後好暖胃,口感滑溜,個人認為比剉冰更值得試紅綠豆份量多,煮得夠綿;薏仁軟硬適中。

 

比較驚喜係芋圓同地瓜圓啊,雖然同剉冰一樣,都係嗰啲圓s,但可能因為加熱過,口感煙韌Q彈得多,而且味道再突出啲。 

IMG_3846.JPG

IMG_3848.JPG


杏甜

地址:北平路二段118號


檢視較大的地圖


Follow us:

Instagram:http://http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()