黎到台灣除左火鍋、燒肉一定要食,仲要灌入大量台式飲品

因為平時喺香港飲,平極都要廿零蚊杯,喺台灣飲,選擇多之餘,仲要平一半。其實邊有人去便利店買野飲

50嵐

用餐日期:2017/12/18

試左呢間50嵐,自稱為手搖茶第一品牌,我地本身都鐘意旗下嘅KOI,睇睇有冇唔同。

50嵐供應原茶、拿鐵、多多、奶茶系列等,定價NT20-70,冰度甜度自選。買中杯裝超過NT30,加珍珠、波霸係唔加價。

26195591_726781340847423_6205130894684136628_n.jpg

青茶瑪奇朵 NT30/L

甜左少甜,同KOI嘅一樣,瑪奇朵指嘅係鮮奶油,類似奶蓋層。晚上人唔多,等左幾分鐘,點嘅中杯size。

鮮奶層竟然超過1/3杯,誇張,入口順滑,但唔夠稠唔夠綿,雖然點左少糖,但鮮奶油都係太甜

飲兩口有點膩,只好盡量大啖啲飲,務求沖啲茶上黎。 

青茶色澤較淺,茶味清澀,冇乜點擔心過台茶唔夠茶香,只係奶太甜。

IMG_3849.JPG

50嵐 

地址:西區美村路一段141號

其他店:http://www.i-write.idv.tw/life/info/50lan/50lan8.html


檢視較大的地圖


丸作食茶

用餐日期:2017/12/18

雖然香港都已經有分店,兼試過好幾款,但行過又冇理由唔飲下,台灣呢邊買平一半有多,兼當日慶祝勤美店試賣 ,所以全線飲品都有9折。

24300591107_854515570d_z.jpg

 

餐牌供應原茶、手沖茶、果茶、奶茶、特調等,定價NT20-85,甜度冰度自選,珍珠可加錢配,但唔同款式價錢有別,加NT10/20。

39131775342_8123bcced1_k.jpg

Menu基本上同香港嘅一樣,只係某部分飲料改左個比較台式、文青嘅名字,例如【一日時光】、【匆匆那年】…

39161754891_e35af6a790_z.jpg

輕慢旅行 NT45 (原價NT50)

好明顯係揀名 多過揀茶(笑) ,其實佢係白桃烏龍手沖茶,手沖茶同原茶唔同 ,前者即時沖泡, 價錢比原茶高一半。

原本想加下珍珠 ,有啲野咬下, 但店員話手沖茶唔建議加配料。大約13蚊唔洗,點都係抵飲

剛好同戰鬥女子學園合作 ,所以我地要左呢款熱飲杯 (裡面當然是凍飲) 

點左微糖,第一下入口桃味都幾出, 但再飲就開始淡 完全唔甜嘅,始終係即時沖,烏龍茶味未有好濃。

24300589677_6e82e92cb6_k.jpg

丸作食茶

地址:西區美村路一段36-1號 ‬


檢視較大的地圖


福芳號

用餐日期:2017/12/20

I Plaza外圍有少食店、飲品店 大部都不用排的,唯獨有一家未開門已經排左20個人以上,直至我地喺同一個商場食完飯離開,人龍仲愈黎愈長,我冇乜心機排隊,於是放棄

其實呢條街單單係賣黑糖珍珠嘅手搖杯都有好幾間,轉角位有福芳號,咁我地即管試下。 

7518820368_IMG_4323.JPG

福芳號店面唔大,只提供外帶,餐單圖文並茂,確係比較吸睛。飲品分為咖啡、鮮奶、冰茶、沙冰、奶蓋、原茶

價錢比一般台茶高一點,定價 NT30-96,若果追加珍珠再加NT10,難怪大家都話佢嘅飲品可愛,但價格唔可愛

IMG_9983.JPG

當日都有兩款特價 - 惡魔珍珠鮮奶、盆栽珍珠鮮奶,只需NT50 (原本要NT70),但我地想試另一款都好吸引嘅漸層飲品。

IMG_9982.JPG

抹茶咖啡歐蕾 NT75

飲品有明顯三個分層,抹茶比例較少,鮮奶部分喺中間,而咖啡佔最多。唔搖勻嘅話,係好長時間都唔會融合。

直接飲的話,會飲到好突出嘅三種口味,先有明顯抹茶, 再到鮮奶嘅甜度,最終滿口咖啡味。

但如果搖勻左先飲,基本上抹茶味就無影無蹤,只係一杯普通嘅鮮奶咖啡。

咖啡味道幾濃,唔會太甜,其實整體都唔差,不過價位有點高

IMG_4327.JPG

福芳號 一中店

地址:台中市北區一中街96號


檢視較大的地圖


輕時代飲品製造所

用餐日期:2017/12/20

喺台灣都興起黑糖珍珠鮮奶,好多茶飲店都跟風推出黑糖飲料,大熱嘅老虎堂啦、福芳號等一樣供應,原本我就想良辰吉時嘅,可惜依照店家營業時間去到,結果沒開,殘念

離開一中街前,見到呢間門面亮眼又文青嘅輕時代飲品製造所,裝潢以黃色為主,鋪面唔大 門外有文青單車、乾燥花擺設,可借用影相

IMG_4335.JPG

IMG_4337.JPG

IMG_4337.JPG

餐牌選擇唔多,只有10款飲品,紅綠青茶、鮮奶類、果茶、果醋等,茶底標榜用天仁茗茶系列,鮮奶係小農牧場直送,黑糖珍珠由店家手工炒製,定價NT20-45。

IMG_4329.JPG

「一件很美很小的事」呢啲字句都挺吸引目光,由裝潢到用料都想表達,佢地係好用心嘅小店。

價位親民,即使飲品一般般都無傷大雅,至少性價比唔會太低。

IMG_4331.JPG

IMG_4332.JPG

黑糖珍珠鮮奶 NT35

第一次見到呢個價錢嘅黑糖珍奶,一般價位大概喺NT50,所以真係幾平。同大部分茶飲店一樣,固定甜度,賣相都幾靚,珍珠暖暖地。

IMG_4340.JPG

老實講好多黑糖珍奶味道都差無幾,我主要係睇邊間冇咁甜,哈哈

除左黑糖珍珠都加左黑糖蜜,飲用前搖勻,飲落有明顯黑糖味道,鮮奶順滑,但奶香一般 。

黑糖味太強烈,甜度十分高,能夠糖度減半會好多

珍珠粒粒都充滿黑糖味,正常大小,但我覺得喺台灣嘅珍珠偏腍身,可能就係大家稱之為Q彈,我比較喜歡煙韌嘅口感。

飲到最尾實在太甜,不能繼續,主要就係價錢相宜,不用排隊。

IMG_4339.JPG

輕時代飲品製造所

地址:北區一中街175號


檢視較大的地圖


清心福全

用餐日期:2017/12/21

番到台北 都不忘繼續飲台式飲品,清心福全就唔係得台北先有,但我冇時間嘛。

揀呢間真係不為什麼,就只為杯子,以前都冇留意過呢間茶飲,直至早輪換上新包裝聯乘,就多左好多人拎黎打卡。咁見艋舺夜市有,順手飲埋。

27460016_743483995843824_3036395874242752980_n.jpg

餐牌供應茗茶、奶茶、果茶、多多、朱古力、冰淇淋、薑母系列,定價NT20-70;可自選冰度、甜度;加料有粉圓、椰果、珍珠、仙草等。

凍飲、熱飲都有提供hello kitty杯;熱飲係紙杯,圖案較細密。為杯而來要留意,只有大杯裝飲品有。

27337097_743483952510495_3157706850782410310_n.jpg

仙草凍奶茶 微冰少糖 NT50/大

又大杯又抵飲,仙草份量超多,約佔一半,點微糖少冰。

奶味唔會過重,已經算飲到有茶味,唔係齋奶

仙草凍入口滑溜,味道清香。少糖剛好,係呢幾日飲過比較正常嘅台茶

27541034_743483912510499_3186563951049511721_n.jpg

清心福全冷飲站 

地址:萬華區廣州路217號  


不要對我尖叫

用餐日期:2017/12/22

「喜好真誠,討厭諂媚,但我不說」「不要對我尖叫。」

呢間係其中比較新,由藝人丫頭投資,位於中山站,裝潢文青fu,簡約線條畫出插畫標誌,霓虹燈牌亦吸引好多人前來打卡。

店名幾有趣,齋睇唔會知道係飲品店 -「不要對我尖叫」,原本都冇諗住專登黎,不過呢幾隻字好入腦 

IMG_4954.JPG

IMG_4972.JPG

餐牌選擇不多,有原茶、花茶、抹茶、牛奶、可爾必田、冬瓜等,定價NT40-80。添加配料NT10,有爆漿珍珠、白玉、地瓜芋圓、奶蓋等。

飲品唔算特別平,但杯子比較高身,所以可以接受。

IMG_4952.JPG

IMG_4953.JPG

可可牛奶 加爆漿珍珠 NT70

台式飲品黎講算比較貴(?) 味道只是還好 ,可可同牛奶比例半半, 奶香一般,可可唔夠濃郁。

爆漿珍珠幾新奇, 屬於大粒, 咬落會咇啲百香果汁出黎,類似牛乜火鍋 任唧乳酪嗰種彩色珍珠味,亦即係某啲雞蛋仔店嘅蜂蜜爆珠,exactly一樣口感。

好唔好食見仁見智 ,如果為煙韌而點珍珠, 相信會失望。

IMG_4974.JPG

冬瓜菊花 NT40

睇番好多人話係招牌, 影相效果不俗 ,有明顯分層。杯底有一朵朵菊花, 然後有冬瓜茶、糖漿咁。

都有清香菊花味 ,但並沒有很特別嘅記憶點,幸好唔會太甜。

IMG_4975.JPG

不要對我尖叫

地址:台北中山區中山北路二段16巷9號


檢視較大的地圖


 

一芳水果茶

用餐日期:2017/12/23

去到最後一日,依然係台式飲品,原本仲想試良辰吉時,吐糟,營業時間去到還未營業。

喺ATT潮聖完醒醒柴犬粉糰子,樓下就有好多飲品店、小食店,即管試埋一芳啊。

雖然喺香港、深圳都有一芳,又聽講香港嘅質素一般。但都要喺台灣飲,因為人地平一截嘛

IMG_5443.JPG

餐牌供應原茶、花茶、古早味茶、果茶、鮮奶茶、甘蔗類、冬天限定嘅薑茶,定價NT25-70。配料有粉圓、愛玉等,甜度、冰度可自選。

IMG_5441.JPG

試過好多呢類茶飲店嘅水果茶,對味道都唔係十分之滿意。咁但因為一芳主打水果茶,都要一試啦。

一芳水果茶 NT60/大

週六人頭湧湧,等左接近15分鐘。水果茶唔算好大杯,點左少糖、正常冰

裡面有檸檬、蘋果、百香果等,飲落非常清涼,當日真係超熱,有即時解渴感覺。

少糖剛好,唔會太甜。同大部分水果茶一樣,以百香果作為基礎,平時飲嗰啲味道都幾霸道。

但我地就幾鐘意一芳嘅百香果,甜得黎唔會蓋過哂其他水果嘅味,而見仲有茶味保留

特別係另一半本身唔係太鐘意百香果,都覺得唔錯。成日喺香港都想飲番,但又淆底,驚破壞印象。

唯一就係裡面有太多生果,可以飲到嘅野唔多,even已經係大杯裝。而且杯蓋係啤死左,唔預你食番啲水果,哈哈

IMG_5447.JPG

一芳水果茶

地址: 台北市信義區松壽路12號(Att 4 fun)1樓


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()