樂丘廚房

用餐日期:2017/12/20

第四日嘅行程基本上以「吃」為主,除左喺下午時間會去到動漫彩繪村走走,咁我地一早食過簡單蛋餅早餐後,就黎到口袋名單另一間餐廳 - 樂丘廚房。

樂丘廚房喺台中有兩店,一間喺東海大學附近,聽聞都係唔少學生嘅愛店,既有主食,又有甜品,價格不高;後來喺一中街開左分店,對好多當地人而言,都係喜訊,起碼唔洗跑咁遠

我地喺第三日亦有到東海大學走走,但由於時間太趕,未能安排喺附近用膳,於是過擇最後一日黎到比較方便嘅一中店。

作為一個頗有準備嘅旅行,能夠預先訂位嘅店,我地都訂左,避免黎到先遇上冇位或者要等位會浪費時間嘅情況。此店開放電話訂位,我地預約左12點,店家一開門我地就到左。

IMG_4289.JPG

樂丘廚房位於一中街 I Plaza愛廣場嘅2樓,樂丘廚房嘅對面就正正係海賊王主題餐廳及專賣店。附近都幾熱鬧,以食店為主,地下更有少少似美食廣場,有不少小店、小食。

而相信係其中一間最火熱嘅茶飲店 - 老虎堂,就喺商場地下,好誇張嘅人龍,未開門已經排左廿幾人,我嚇到調頭走嚕,畢竟我都年紀大,冇咁好腳骨力。(笑)


餐廳裝潢都幾有心思,燈光偏暗一點,用大量乾燥花裝飾天花,牆上掛嘅霓虹燈牌,都係好多美女打卡嘅背景。(可能只有我覺得好難拍得美)

IMG_4295.JPG

IMG_4297.JPG

店中央係高身長枱,一邊係梳化位,反而枱面就冇飾品。位置頗多,但平日下午都好快坐滿,所以如果想喺呢度用餐,先行預約係最正確嘅事

IMG_4290.JPG

IMG_4291.JPG

IMG_4293.JPG

餐牌供應套餐,有齊沙律、麵包、湯、主菜、飲品等,單點有前菜、烤豬肋排、鬆餅漢堡、意大利粉、意大利飯等,甜品有招牌嘅舒芙蕾鬆餅、窩夫等,定價合理。

設最低消費,每人NT200,另收加一服務費,用餐時間1.5小時。

餐廳採取半自助形式,自行到收銀點餐,由店員送餐。因為我地已經食左早餐,加上我主要係為舒芙蕾而來,,所以隨便點多鬆鬆餅漢堡達到低消費費就算。

IMG_4299.JPG

歐姆蛋起司純牛堡 NT248

用上鬆餅皮取代漢堡包,附上一份薯條,如果有需要亦可以將牛肉換成雞肉。入面有生菜、蕃茄、洋蔥、酸黃瓜,店員有提醒,佢地嘅漢堡份量有點大。

其實佢係將啲材料用竹籤串起,歐姆蛋加左芝士炒成,蛋香十足,又夠滑溜鬆餅皮都夠鬆軟,但你話係咪好特別,又唔係囉。

IMG_4320.JPG

牛肉較為失色,口感紮實,略乾,配埋歐姆蛋食會較好。生菜係巨型,好似有半棵咁,唔知有冇人可以一口食呢個漢堡,自問都算係大口仔,結果都係要拆散哂咁食

薯條係好傳統嘅台式薯條,沾粉即時炸,十分香脆,都唔會差得去邊。

IMG_4321.JPG

IMG_4322.JPG

另一份係我比較期待嘅舒芙蕾鬆餅,一共有幾款口味,當日供應珍珠奶茶、玫瑰仙子、抹茶紅豆麻糬、提拉米蘇等,定價 NT180-220。

原本我都對珍珠奶茶口味幾有興趣,直頭喺鬆餅上面加珍珠,比較少見;但我最終都係好似老少女般揀左粉嫩粉嫩嘅玫瑰味

玫瑰仙子 NT220

等左大約20分鐘,上枱時店員都幾貼心,先問我地需唔需要影相,等我地準備好再打開蓋子,如果鐘意呢個乾冰效果就要點玫瑰口味了,得呢個口味先有的。

鬆餅顏色幾fancy,面頭仲灑左玫瑰花瓣,賣相就滿分,都幾夢幻旁邊附上雲呢拿雪糕,乾冰煙霧抹續一陣子,足夠又影相又拍片,以價錢黎計,定價相宜

IMG_4303.JPG

鬆餅嘅size比一般食嘅大塊啲啲,厚度適中,形狀保持得完整,未有空氣感,不會下塌。食落唔算鬆軟,口感綿密,類似蛋糕,蛋香一般,有點過熟,底同面有啲燶燶地,同香港食到嘅差不多。

面頭嘅乳酪加上玫瑰花瓣酸酸甜甜,至少令鬆餅不至於膩口。可能我期望有點太高喇,質素未算理想

IMG_4311.JPG

IMG_4318.JPG

總括黎講,呢間餐廳嘅環境不錯,食物味道中規中矩,兩份餐點連服務費共 NT515,挺公道,聞說佢地家嘅意粉不錯,可惜今次肚子空間有限。

我地係第一輪入座,上菜需時,但由於太人氣,就有限用餐時間,我地都只好睇住店員眼色,一食完自動自覺離開。


樂丘廚房 一中店 

地址:北區一中街96號 I PLAZA愛廣場2樓


檢視較大的地圖

電話預約:(04)2222-0330

粉專:https://www.facebook.com/LEOCHIU02/ 

餐單:http://www.leochiutw.com/menu.html


Follow us:

Instagram:http://http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook:http://http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

 

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()