日暉酒店 Hotel MEZI

入住日期:2017/12/21-23

離開台中後,我地就回程往台北,喺揀酒店嘅過程都花左唔少時間,因為台北嘅酒店較台中貴一點。

接近西門町、台北車站嘅酒店,我地之前都有住過,好似捷絲旅、凱撒飯店等,曾經覺得價錢合理,但近年都漲價太多,差唔多800至1000蚊晚。

而家黎台北多左,加上捷運好方便,所以自從上次同朋友黎過,就冇特別再要求或者專注西門一帶嘅酒店。

上次住嘅樂客商旅,其實都可以,幾抵住,鄰近台大醫院站,行去捷運8分鐘左右,就算行去西門町都係15分鐘,當時book係500蚊/晚。

原本想預訂番相同嘅酒店,基本上所有網站都試過,都話滿房,唔知係咪已經俾旅遊團包左,唔再做散客生意呢。於是只好搵其他酒店。


最終咁啱得咁橋,揀左呢間日暉酒店http://www.mezi.com.tw/),位處於樂客商旅嘅旁邊,同樣位於襄陽路。

選擇此酒店基於幾個原因:

1)房價合理,喺agoda預約,房價$500/晚,幾划算

2)位置襄陽路,鄰近台大醫院站。

3)睇過照片,見到酒店幾光猛,加上風評不錯。

由台中回程,選擇坐高鐵,一小時車程,舒適快捷。去到時仲未到check in時間,但可以先辦理手續、寄存行李,辦理入住手續迅速,無需支付按金

IMG_4828.JPG

酒店大堂幾有設計感,有啲似愛麗絲秘密花園嘅味道,地磚係黑、白色拼格,加上彩繪元素。唔算好大,職員有禮。

IMG_4829.JPG

IMG_4831.JPG

IMG_4832.JPG

餐廳

IMG_4830.JPG

我地大約晚上6點鐘番到酒店,房間已經安排好,預約嘅係最普通嘅、最便宜嘅房間,被安排到2樓低層。

酒廊都放有空氣清新機,感覺都幾乾淨,唔烏煙瘴氣

房間設計新穎,以黑、白作為主色,好似最近先裝修完咁。面積唔算好大,足夠打開29吋大行李箱。

IMG_4842.JPG

IMG_4834.JPG

大床旁邊有茶几、雪櫃,不過我唔係太喜歡有塊鏡子嘅設計,同床嘅距離太近。新款電視、燈掣等都好新淨,書枱旁邊就係洗手盤。

IMG_4836.JPG

IMG_4854.JPG

呢間酒店採用洗手間、浴室分離。

IMG_4845.JPG

IMG_4847.JPG

廁所有電子廁板,亦係自動,廁格夠闊落。

IMG_4844.JPG

浴室亦滿意,姑勿論用唔用得著,呢個價位都有浴缸,很不錯。

IMG_4841.JPG

花灑係我喜歡嘅類型,高低、角度都可以調整。熱水充足,水壓夠大

IMG_4839.JPG

供應沖涼液、洗頭水、護膚露。毛巾、地毯乾淨,有厚度,唔會話太殘,衛生ok。

IMG_4840.JPG

IMG_4852.JPG

風筒

IMG_4851.JPG

用電子卡供電,所以離開時就會斷電,比較環保。(只有一張,其他卡係冇反應)

IMG_4838.JPG

IMG_4853.JPG

插座充足,床邊、枱邊都有,而且係三腳插,無需另帶轉插

IMG_4849.JPG

洗手盤有塊可移動嘅鏡子,方便我呢類大近視。

IMG_4848.JPG

睡床軟熟,被鋪乾淨滑溜,睡眠質素唔錯。

IMG_4835.JPG

整體十分滿意日暉酒店,價錢合理,位置方便,環境不俗,職員親切,有需要都好快提供協助。

如果唔係首次黎台北玩,或者已經好熟悉路線,都推薦此酒店


日暉酒店 台北站前

地址:台灣台北市中正區襄陽路4號


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog:http://http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()