宗像屋

用餐日期:2018/04/08

位於深水埗嘅呢間丼店,已經講左好耐好耐好耐話想試,我諗有一年,哈哈。最初開嘅時候真係人頭湧湧,而家情況稍緩,假日都好快入座。

宗像屋裝潢日式,以淺木色為主,座位唔多,一邊係L字型嘅高枱櫈,但鋪面又幾闊落,一至四位會比較容易等位。

餐牌單一,只有4款丼飯,話就話四款,嚴格上係好相似嘅野,定價$108-298,在於魚生種類唔同,大約十至十二種,最貴嘅丼會有蟹肉、海膽。 

IMG_1971.JPG

麻醬吞拿魚

吞拿魚正正常常,唔係咩靚料,可用黎配茶漬飯。  

IMG_1973.JPG

梅 $108、竹 $148

飯嘅製作相信很簡單,點單前後不到幾分鐘,就上齊四個飯。兩款丼嘅魚生種類一樣,只係竹嘅魚蓉份量較多,相差40蚊。

IMG_1980.JPG

魚生有:吞拿魚、吞拿魚蓉、北寄貝、希靈魚、帶子、甜蝦、三文魚籽、魷魚、油甘魚、鯛魚,一共十款。

IMG_1976.JPG

丼飯賣點為一丼三食,可當一般魚生飯咁食,另外提供兩片紫菜,可以自製手卷,最後可叫店員加湯變成茶漬飯

所有魚生混合碎上為蓉,做成魚生山,加入青瓜、蔥粒、白芝麻。  

魚蓉眼見以吞拿魚蓉、三文魚籽佔多,其他魚生份量不多,就算有,都感覺唔到,偶然會食到北寄貝、希靈魚、蝦嘅碎片。

每種魚生嘅味道唔係太明顯,又未至於肥美,但亦唔覺下欄。飯量大概係筒嘅一半,足夠一人用,飯粒雖有芝麻,未有醋香,比較普通。

鐘意食魚生飯嘅朋友未必喜歡呢黎虛無嘅魚蓉,或者偏好實在嘅魚生片。

勝在做法比較有新鮮感,貪得意,包紫菜食亦都可以冇咁膩口,可惜只有兩片。

IMG_1982.JPG

IMG_1986.JPG

而最後嘅茶漬飯卻出奇地幾對我胃口,湯頭夠熱,清甜有芝麻香。可能我老土啲啦,有熱野入胃,會舒服啲

IMG_1990.JPG

如果為魚生以來,或許會失望;但好似我地咁為三食嘅做法而來,又覺得可以

但你問我有冇下次呢,又未必有,畢竟款式唔多


宗像屋

地址:深水埗青山道60號地下B舖 


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()