No Milkshake No Life

用餐日期:2018/10/26

台中旅遊回來後依然有三天連假,由於要過海,決定到訪想試N年嘅餐廳,正是呢間位於西環石塘咀山道嘅「沒奶沒命」。

中午時份到達,附近修路中,差啲令我錯過小店嘅門面,全店只有十餘個位置,平日午飯時間爆滿,有上班族、亦有隻身用餐嘅人;令我感嘆港島區嘅消費力果然不一般

669006795.jpg

1675341280.jpg

餐廳面積不大,開放式廚房,裝潢佈置玩味十足,雜而不亂,地方狹小,就唔好講究空間感了。採用自助形式,先到收銀處點單,由店員送餐,再自行清理。

848807637.jpg

餐牌供應三文治、漢堡、全日早餐、炸魚薯條、班戟等簡餐,除左主打嘅奶昔,仲有朱古力、梳打等飲料,一律單點,即點即製

440780945.jpg

444964534.jpg

471865134.jpg

515537683.jpg

813154916.jpg

1158255114.jpg

1234240120.jpg

1305022464.jpg

1306130833.jpg

1499226934.jpg

1850204989.jpg

點一份漢堡、三文治連同兩杯奶昔,已經超過三百元,雖然早有心理準備,不過依然有點小驚訝,只好推說成「旅遊後遺症」。

黐線芝士黐住芝士治 $78

見過好多網上分享,正是推介呢款芝士治,顏值高,相機食先一流,見到實物都忍唔住哇一聲。三文治切半,可以清楚見到澎湃洶湧嘅芝士好似熔岩咁爆出黎。

雖然我並唔鐘意用邪惡去形容食物,但當下我諗唔到其他更貼切嘅表達。

IMG_3997.JPG

麵包加入紅菜頭製成吸睛嘅顏色,面頭加上芝士碎、香草,有適量厚度,邊位比較硬身,包身軟熟,襯芝士仲軟嘅時候快食,芝味濃郁,簡單美味

若擺放太耐,芝士開始凝固,包身又變硬,味道爭好遠。

IMG_4002.JPG

和牛芝士漢堡包配薯條 $135

點左比較貴嘅款式,包身有外脆內軟嘅感覺,我地幾鐘意,漢堡當然係新鮮熱辣,夾有洋蔥、芝士、醬汁,肉質偏腍,咁樣嘅配搭確實係好食,但性價比唔高

薯條雖然係幼薯,但即時炸起,香脆度高 加埋味粉,好食

IMG_3990.JPG

IMG_4007.JPG

花生醬朱古力奶昔 $44/12oz

焦糖杏仁碎比利時酒奶昔 $54/12oz

點都要試下招牌奶昔,喺我地字典入面冇怕肥呢兩隻字,怕肥就唔好出街食飯喇。點左兩款奶昔,分別有12oz同16oz,相差$14,點左細杯就算。

花生醬朱古力香甜濃郁,飲飲下會有點膩;相對之下更推薦baileys,味道冇咁強烈,好香焦糖味,而且有杏仁碎,口感冇咁單調

奶昔入口濃稠,冰感唔高,十分滑溜,只係呢個價錢咁細杯,會有啲肉赤。

IMG_4003.JPG


No Milkshake No Life

地址:西環石塘咀山道31-37號地下A舖


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()