逢甲夜市

前往日期:2017/12/19

其實酒店附近都有個一中夜市,不過位置唔係太大,食物唔係十分之對胃口;台中呢邊最多人提、話必定要去嘅相信就係逢甲夜市喇,咁黎到台灣冇理由唔行夜市,於是Day3我地安排去逢甲,諗住掃街仔

由於上午食嘅以甜點輕食為主,實際落肚嘅正餐唔多,想試下喺夜市食飽飽。我地六點鐘黎到,平日都幾多人,不過前後左右都係廣東話,遊客佔大部分

IMG_4175.JPG

其實事前都有上網搵過啲懶人包、必食推介,有記下來,不過喺夜市人多車多,好難跟到足,所以都係求其見到咩啱食就試下。見人排乜,又排埋一份啦,所以某啲店人龍係特別長

起司章魚燒 (原味美奶滋) NT100

近路口位一檔有幾個人排隊,可以望到製作過程,同日本嘅章魚燒唔同,店員將原粒細細隻章魚,放入蛋漿,唔會封口做成波型,成形係半粒。

IMG_4178.JPG

口味可以自選,本來想揀海鹽蔥味,但哥仔話賣哂,咁我地喺海鹽基礎底下,叫佢加左啲蛋黃醬。即時製作,等左超過15分鐘

IMG_4179.JPG

IMG_4180.JPG

只有6粒,其實係半粒,份量唔多,雖然sell原粒八爪魚,但都係好細隻嘅啫。奶漿中加入芝士,外層都幾香脆,章魚燒比想像中唔熱,原粒入口都係暖暖地。

味道都唔差,好有芝士味,不過有點貴

IMG_4183.JPG

自問都算係台灣腸控,黎到台灣諗住大量吸入,但台灣腸是咪out左(?)喺一中同逢甲都搵唔到台腸(嗚),係好簡單咁烤嗰種台灣腸。

見呢間原本賣大腸包小腸嘅官芝霖,都有人介紹過嘅,因為太想食腸,即管問下可否齋要腸兒,店員話可以。

IMG_4185.JPG

台灣腸 NT25

腸兒較瘦身,都算烤得幾脆,可惜本身腸兒嘅肥膏較多,口感較腍。但由於我地太想食腸,頂住檔都可以。

IMG_4184.JPG

 

烤香腸 NT40

行行下又見到烤香腸,呢檔賣香腸波,NT8粒,最少要買5粒。 

香腸唔會太肥太瘦,肉汁必出黎,又唔會好油膩。雖然貴啲,但好食過頭先嘅平價腸。

IMG_4196.JPG

IMG_4195.JPG

 

行黎行去都唔覺冇啲咩啱食,都揀唔啱,可能太多人,冇乜心機。又行番去入口,章魚燒對面有間炭烤胡椒餅,介紹就話係咩澳門米芝蓮乜乜,見到店員即時包胡椒餅,對餡、皮都好認真,粒粒都秤重。

反正冇咩啱食就試下,點知一等就等到花兒都謝了,排第三都等左30分鐘。胡椒餅即時用炭爐烤,等候時間長,每轉出貨唔多,愈排愈多人,條隊足足廿幾人

IMG_4186.JPG

IMG_4187.JPG

炭烤胡椒餅 NT40/個;NT150/4個

即時炭烤完,熱辣辣,可能我地影相一輪,入口又冇想像中咁熱。餅皮唔算好厚,帶少少炭香,而且有芝麻,外皮酥脆,味道都可以

肉餡份量不少,有點肉汁,頭幾口唔算好大陣胡椒味,食到尾尾會較突出。但要等咁耐太誇張,好食都變成一般。

IMG_4189.JPG

IMG_4193.JPG

醬烤牛肋條 (椒鹽) NT150/兩份

喺台灣見過唔少骰子牛,上年旅遊時幫襯過一次,但燒到好濃,份量又隨心今到見到牛肋條,問清楚店員,一份NT100,兩份就NT150,一份講到明係原條

 

IMG_4202.JPG

IMG_4200.JPG

計番都係40蚊,唔錯啊,幾抵食睇住店員由全生烤到熟,大約十分鐘,共有燒汁、海鹽、辣粉、椒鹽等口味。

牛肋條表面烤到微脆,牛肉食落好腍,又有牛味、肉汁,用生洋蔥墊底,所以底下嘅牛肉又會沾上點生洋蔥嘅味,辣辣地,幾過癮,推

IMG_4205.JPG

烤魷魚 NT150/隻

牛肋條哥哥旁邊見到呢檔烤魷魚,原隻大大隻,又試下,魷魚醃過,以烤爐烤成,等左十分鐘。

IMG_4204.JPG

IMG_4203.JPG

IMG_4209.JPG

魷魚軟熟,又有嚼勁,抵食過章魚燒啦,我地要左少少辣,醬汁唔會好鹹,幾鮮。 

IMG_4208.JPG

網上爬過文,逢甲夜市必食嘅,我地都冇食到(笑)。逢甲面積都幾大,除左小食,仲有唔少餐廳,都算係台中必到之地


逢甲夜市

地址:台中市西屯區文華路


檢視較大的地圖


arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()