JOMO Coffee & Cakes

用餐日期:2019/01/19

早排真係開左好多cafe,間間都好吸引,我最想試位於西營盤嘅JOMO,連黎台灣旅遊嘅朋友都試過,我真係冇理由再等喇,哈哈

2.jpg

小店位於西營盤水街巷弄中,接近香港大學站,全靠路口嘅指示牌先留意到。店面很小,以白色為主調,裝潢簡約,店內位置約十個,門外亦可以擺放左少量椅子。

1.jpg

6.jpg

週六下午茶時間,人流頗多,幸好入座時仍有空位,不過自己都唔好意思坐太耐,食完急急腳離開,希望搵次平日黎,睇下會唔會悠閒啲。

7.jpg

1769780846.jpg

餐牌供應自家製蛋糕,例如戚風、卷蛋、磅蛋糕、蘋果批等,口味不時轉換,部份更加係全素,無蛋奶素,有一定嘅市場,甜點定價$38-68。

另有少量輕食例如多士、沙律、全日早餐。飲料有茶、咖啡、手沖、奶昔等。

9.jpg

10.jpg

833739909.jpg

8.jpg
芝麻戚風蛋糕 $52

當日戚風有伯爵茶、芝麻口味,你問我就梗係兩款都想試,最後忍痛揀左芝麻味。戚風蛋糕賣相好可愛,面頭加左黑芝麻淋醬,以杞子、桂花點綴。

1718531663.jpg

淋醬輕盈,芝麻味濃郁,仲有啲芝麻口感,單食都完全唔膩蛋糕鬆軟到不得了,唔乾亦唔會過濕,水準甚高,只係蛋糕本身嘅芝麻味唔算好濃。

3.jpg
焙茶卷蛋 $48

焙茶卷味道都冇令人失望,蛋卷厚身,茶味明顯,甜度唔高,比較大眾化嘅口味,面頭嘅奶油好香滑

4.jpg
朱古力奶 $45

簡單灑少少朱古力粉、玫瑰花瓣已經令我融化,鐘意小店嘅用心。用黑朱古力製作,但添加左牛奶,飲落就唔算話好濃郁,勝在唔會太甜。

5.jpg
整體黎講,我地都好鐘意JOMO嘅出品,戚風蛋糕尤其出色,小店氛圍舒適,好想再黎試多幾款蛋糕啊!

1400243329.jpg


JOMO Coffee & Cakes

地址:西環西營盤水街4號地下D號鋪


Follow us:

Instagram: http://bit.ly/2g3ZtuS

Facebook: http://bit.ly/2gu1fIG

Blog: http://bit.ly/ywycarol

Contact us: mrmrsfoodhk@gmail.com

arrow
arrow

    I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()