Moon baking studio

店家的小圓法時不時出現在我追蹤的台灣朋友IG上,所以一直很感興趣。我們已經bookmark了這間餐廳3年了,終於來到

雖然餐廳設網上訂座,不過很快滿了,所以我只好準時10點鐘來到walk in,幸好有位置,不用等。(因為當天真是超級熱,排隊區完全無遮無掩。)

如果只是想外帶麵包,可以11點後再來,剛開門的時候,款式不多

餐廳面積大,座位間有適量空間,而且冷氣夠,店員都是俊男美女呢。

餐牌選擇多,早午餐、三文治、漢堡、濃湯、乳酪碗和多款pastries,消費屬中上。

店家設每人低消一杯飲品 / 一份內用餐店。

紅豆圓法 NT60

海鹽焦糖可麗露 NT100

莓果波士頓 NT110

焦糖法式吐司 NT260

Con Panna NT130

Espresso Romano NT180

紅豆圓法好吃,外皮脆口不硬,紅豆奶油不甜膩,有一點小貴啦

莓果波士頓用冰過的碟上,好細心,布里歐很軟熟,夾著冰涼酸甜的莓果蛋白霜餡,味道ok

對可麗露印象不深刻,不點也沒有損失,外殼實淨好微微脆,內餡偏甜。

吐司不是我杯茶,厚麵包軟綿,非浸透蛋液那種法式吐司。面頭糖粒比較粗,好像蔗糖般濃糖味,可惜更突出燶味。

Con Panna是濃縮咖啡上加了鮮忌廉,小小一杯,甜度可以接受。

另外點了較清爽、易入口的西西里。(雖然看起來有點像奶啡


Moon Baking Studio

地址:台北市松山區復興北路313巷47號

營業時間:10:00 - 18:00 (週一休息、可以網上訂位)

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

賞島咖啡屋 The Pal Isle

呢個鋪位前身都係咖啡店嚟㗎,接力嘅係賞島咖啡屋,湖水綠門面,座位唔算好多。

估唔到平日都幾多人,聽到隔離枱仲係回訪添。

直接點咗二人餐,包咗餐湯 /沙律 /意粉 /主食 /甜品 /飲品,定價$468/2人

餐湯

慢煮雞胸柚子汁沙律

慢煮雞胸柚子汁沙律都有誠意的,雞胸肉唔柴的,沙律菜新鮮

蒜油花椒蜆肉意大利麵

意粉4選1,揀咗蒜油花椒蜆肉意大利麵,唔係初次食呢個配搭,我鐘意㗎。

麻辣同意粉幾夾的,呢度唔會調味得好重手 (可以多少少辣 仲正),蜆肉就都係咁上下啦。

西京燒比目魚

主食有西京燒比目魚,另有羊架 /豬鞍 /牛板腱;比目魚兩件,口感扎實都滑的。日式醬汁帶甜,不錯吃啊

Tiramisu

甜品揀咗自家製提拉米蘇,跟餐嚟計我要求唔會太高。份量大,質地滑,略欠酒味同浸得唔夠透。

跟餐包飲品,點咗Flat White同Yuzu Soda (唔洗加錢),今時今日嘅標準,消費唔貴,而且好飽肚啊!

賞島咖啡屋 The Pal Isle @tpicafebar

地址:太子花園街233-235號偉雄大廈地下A號舖

I'm Carol 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()